کد خبر: ۲۷۴۵

ثبت ۴۵۲ عنوان برنامه مناسبتی زنجان در قرارگاه ملی تلاوت

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از ثبت ۴۵۲ عنوان برنامه مناسبتی زنجان در ماه مبارک رمضان در قرارگاه ملی تلاوت خبر داد
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان حجت الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی با اعلام این مطلب افزود: ۴۵۲ عنوان برنامه مناسبتی ماه مبارک رمضان در قرارگاه ملی تلاوت در زنجان ثبت شد. از این مراسم تعداد ۲۳۰ مراسم جزءخوانی، ۱۰۳ محفل انس با قرآن کریم، ۸۵ کرسی تلاوت و ۳۵ محفل سیار در منازل شهدا برگزار شده است.

وی اظهار داشت:  سازمان دارالقرآن الکریم همزمان با ماه مبارک رمضان و در لبیک به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر توسعه کرسی‌ها و محافل قرآنی با محوریت قرائت قرآن کریم و ترویج فرهنگ تلاوت و استماع کلام الهی، جهت ثبت مراسم در ماه مبارک رمضان در سراسر کشور قرارگاه ملی تلاوت را تشکیل داد.

وی ادامه داد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته و با استفاده از ظرفیت قاریان، حافظان و مرتلان قرآن کریم، قرارگاه ملی تلاوت با محور قرار دادن چهار عنوان برنامه ازجمله برگزاری مراسم جزءخوانی قرآن کریم، برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز کشوری و استانی، اجرای کرسی‌های تلاوت قرآن، برگزاری محافل قرآنی سیار و محله محور در گلزار شهدا و منازل شهدا و همچنین بوستان‌ها و پارک‌ها، اقدام به برنامه‌ریزی و اجرای این موارد در ماه مبارک رمضان کرد.

وی ابراز داشت: استان زنجان با ثبت ۴۵۲ عنوان برنامه در ماه مبارک رمضان در قرارگاه ملی تلاوت، در رتبه هفتم در بین سایر استانها قرار گرفت.

 
 
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار