کد خبر: ۲۷۸۱
عضو شورای راهبردی موسسه امیر بیان کشور:

کارگاه تربیت مدرس « راهبردها و مهارت‌های تبلیغی» ویژه ائمه جمعه استان گلستان برگزار شد

حجت‌الاسلام محمدهادی صالح‌پرور گفت: برای نخستین بار در کشور، دوره و کارگاه تربیت مدرس راهبردها و مهارت‌های تبلیغی ویژه ائمه جمعه استان گلستان بیستم و بیست و یکم اردیبهشت در گرگان برگزار شد.
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، حجت‌الاسلام محمدهادی صالح‌پرور، در حاشیه برگزاری دوره و کارگاه تربیت مدرس راهبردها و مهارت تبلیغی ائمه جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: برای نخستین بار در کشور با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان و موسسه امیر بیان کشور کارگاه تخصصی تربیت مدرس فن بیان خطابه و روش سخنرانی، تربیت مدرس مهارت‌های تبلیغی ویژه ائمه جمعه در ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت در گرگان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این دوره سه نفر از اساتید برجسته کشور در قالب تیمی آموزشی در دو کلاس ۱۶ نفر از ائمه جمعه گلستان در دو روز به آموزش پرداختند.

عضو شورای راهبردی موسسه امیر بیان کشور خاطرنشان کرد: مسلح شدن ائمه جمعه به یکی از ابزارهای راهبردی برای شناسایی، رشد و توانمندسازی طلاب منطقه   خود، از اهداف مهم برگزاری این کارگاه آموزشی بود.

وی ادامه داد: تلاش داریم تا ائمه جمعه با ابزار مهارت تبلیغی برای رشد فعالیت ها آنها استفاده کرده و در راستای جهاد تبیین، طلاب توانمند شده و از این مسیر منطقه گلستان به تحول و بهره‌وری بیشتر برسد.

صالح‌پرور گفت: معتقدیم کار انقلابی به این شکل جواب خواهد داد و با توجه به اینکه تجربه نخست در کشور است ، امید داریم این کارگاه‌ها نتایج مطلوبی در این راستا داشته باشد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار