کد خبر: ۲۷۸۸
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم:

آزمون اعطای تخصصی حافظان قرآن کریم در جهرم برگزار شد

حجت الاسلام دهقانی گفت: مرحله اول هفدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم با حضور حافظانی از چند شهر استان در جهرم برگزار شد.
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰

آزمون اعطای تخصصی حافظان قرآن کریم در جهرم برگزار شد

 

حجت الاسلام «فتح الله دهقانی» گفت: هفدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جهرم برگزار شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم با اشاره به اینکه این دوره از آزمون با حضور حافظان قرآن کریم در سطوح مختلف برگزار شده است، افزود: شرکت کنندگان در این آزمون را حافظان 10، 20 و 30 جزء قرآن کریم تشکیل می دادند.

 

وی بیان کرد: هفدهمین دوره آزمون های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در شهرستان جهرم با حضور حافظانی از شهرهای قیروکازین، امام شهر، جویم، فسا و جهرم در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شده است.

 

حجت الاسلام دهقانی ادامه داد: در این دوره از آموزن ارزیابی حافظان قرآن کریم، تعداد ۷۸ نفر از حافظان کلام الله مجید به رقابت پرداختند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم خاطرنشان کرد: نتایج این آزمون طبق جدول زمان‌بندی سازمان دارالقرآن الکریم ۱۸ تیرماه سال جاری از طریق سایت تلاوت اعلام می شود.

 

وی در پایان عنوان کرد: مرحله دوم آزمون بعد از بررسی و اعلام نتایج از سوی سازمان دارالقران کشور، به مرحله دوم آزمون ویژه حافظانی که حد نصاب قبولی را کسب کردند در هفته اول شهریور برگزار می‌شود

ارسال نظر