کد خبر: ۲۷۸۹
مدیرعامل بنیاد دعبل:

راه اندازی سامانه‌ای با ۸۰ خدمت برای مداحان و فعالان فرهنگی

مدیرعامل بنیاد دعبل در نشست‌های تخصصی هیئات‌ها و تشکل‌های دینی برگزیده مهرواره هوای نو اظهار داشت: بنیاد دعبل، سامانه‌ای را در نظر گرفته که از تیرماه در دسترس ستایشگران و مجموعه‌های تشکل‌های دینی قرار گیرد که قریب به ۸۰ نوع خدمت در این سامانه ارائه خواهد شد تا همه مجموعه‌های فرهنگی، هیئات، مداحان و تشکل‌های دینی از آن بهره ببرند.
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرنگار نهضت، حمید بهرامی- مدیرعامل بنیاد دعبل- در دومین روز از نشست‌های تخصصی هیئات‌ها و تشکل‌های دینی برگزیده مهرواره هوای نو که صبح روز ۲۳ اردیبهشت ماه امسال در هتل لاله برگزار شد، اظهار داشت: بنیاد دعبل خزایی قریب به ۲۰ سال است که با فرمان رهبر انقلاب تأسیس شده است. مهمترین فعالیت بنیاد، در عرصه فرهنگی و خدماتی است.

۲ هزار مداح بیمه شده اند

بهرامی با اشاره به اینکه بیش از دو هزار ستایشگر و مداح از سوی بنیاد بیمه شده اند، عنوان کرد: این افراد از خدمات بیمه‌ای بنیاد بهره می‌برند. برای اینکه همه مجموعه‌ها بتوانند یک هم افزایی داشته باشند، بنیاد دعبل به عنوان مرکز خدمات به جامعه هدف خدمت می‌کند.

وی بیان کرد: بخش‌هایی از بنیاد دعبل در عرصه خدمات رسانی دنبال می‌کند، نخست مربوط به بستر سازی خدماتی است چرا که مجموعه‌ها و شبکه‌ها و تشکل‌ها نیازمند زیرساخت هستند. این امر با نگاه حمایتی نیست بلکه مقصود خودکفا شدن مجموعه‌ها در حوزه مالی است.

مجموعه‌ها باید خودکفا شوند

مدیرعامل بنیاد دعبل تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که همه در شرایط کنونی با آن مواجه هستند، مالی است. هدف این است که زیرساخت‌هایی فراهم شود که مجموعه‌ها بتوانند در حوزه اقتصادی و مالی خودکفا شوند. البته بخش‌هایی نیز اختصاص به بخش حمایتی دارد که موظف به انجام آن هستیم.

راه اندازی سامانه دعبل

بهرامی تأکید کرد: بنیاد، دو محور را به صورت ویژه دنبال می‌کند. اول ، بنیاد دعبل با پشتیبانی سازمان تبلیغات در صدد این است که با ظرفیت خود، مجموعه‌ها بتواند خدمات بین مجموعه‌ای ارائه کند. دوم، بنیاد دعبل سامانه‌ای را در نظر گرفته که از تیرماه در دسترس ستایشگران و مجموعه‌های تشکل‌های دینی قرار گیرد که قریب به ۸۰ نوع خدمت در این سامانه ارائه خواهد شد تا همه مجموعه‌های فرهنگی، هیئات، مداحان و تشکل‌های دینی از آن بهره ببرند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار