کد خبر: ۲۸۰۹

دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن استان بوشهر برگزار شد

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، اظهار کرد: آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم با حضور ۱۲۸ نفر از حافظان قرآن برگزار شد.
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، جواد احمدی منفرد گفت: همزمان با سراسر کشور، هفدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن کریم ۲۳ اردیبهشت 1401 در دو حوزه شهرستان‌های بوشهر و کنگان با حضور ۱۲۸ نفر از حافظان قرآن کریم برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در ادامه اظهار داشت: این مسابقات در سطح این استان در سه رشته ۱۰، ۲۰  و ۳۰ جزء قرآن کریم و با حضور شرکت کنندگان در دو بخش بانوان و آقایان در آزمون مرحله کتبی برگزار شد.

وی ادامه داد: پس از برگزاری این مرحله با توجه به ارزشیابی مصاحبه شفاهی شرکت کنندگان به پذیرفته شدگان ۱۰ جزء، مدرک سطح ۵ معادل دیپلم و ۲۰ جزء مدرک سطح ۴ معادل فوق دیپلم ارائه می‌شود.

احمدی منفرد با اشاره به مدرک سطح ۳، اظهار کرد: به حافظان کل ۳۰ جزء با توجه به مدارک سطح ۴ و ۵ آنها و همچنین با پذیرش در آزمون کتبی و شفاهی، مدرک سطح۳ معادل کارشناسی تعلق خواهد گرفت.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در ادامه افزود: مدارک سطوح ۱ و ۲ نیز به حافظان کل قرآن کریم پس از برگزاری ۳ مرحله آزمون در سطح ۲ معادل کارشناسی ارشد و ۴ مرحله آزمون در سطح ۱، معادل دکتری به آنها اعطا می‌شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار