کد خبر: ۲۸۳۲
از سوی واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری؛

فراخوان برگزاری نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی هنرمندان بختیاری در تهران منتشر شد

 فراخوان برگزاری نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی هنرمندان چهارمحال و بختیاری در نگارخانه‌های حوزه هنری کشور از سوی حوزه هنری این استان منتشر شد.
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، فراخوان برگزاری نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی هنرمندان چهارمحال و بختیاری در نگارخانه‌های حوزه هنری کشور از سوی حوزه هنری این استان منتشر شد.

محبوبه دمیا «مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری» گفت: برپایی نمایشگاه آثار تجسمی هنرمندان استان در تهران از برنامه‌های سال 1401 مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری کشور است که به این منظور و با هدف جمع آوری آثار هنرمندان استان فراخوانی منتشر شده است.

محبوبه دمیا افزود: آثار هنرمندان تجسمی در رشته‌های مختلف چون نقاشی، نگارگری، خوشنویسی، گرافیک و ... می‌توانند به صورت مجزا در نمایشگاه‌های حوزه هنری در تهران به نمایش گذاشته شود.

به گفته وی هنرمندان رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی که تمایل دارند نمایشگاه آثارشان در تهران برگزار شود، می‌توانند لوح فشرده آثار خود را به همراه رزومه و عکس به حوزه هنری ارائه دهند.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود: نمایشگاه‌های برگزار شده در تهران به صورت مجازی نیز در گالری مجازی حوزه هنری نمایش داده خواهند شد.

یادآوری می‌شود که علاقه مندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند لوح فشرده آثار خود را تا تاریخ 16 خرداد ماه 1401 به حوزه هنری واقع در شهرکرد، خیابان شریعتی کوچه 52 ارائه کنند. 

فراخوان برگزاری نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی هنرمندان استان در تهران منتشر شد

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار