کد خبر: ۲۸۳۹
مسئول مرکز‌ راهبردی تعالی خانواده تبلیغات اسلامی گلستان خبرداد: 

استفاده از ظرفیت ۹۰ طلبه و دانشجو در حوزه تعالی خانواده در گلستان

حجت الاسلام محمد نودهی گفت: ۹۰ طلبه و دانشجو توسط مرکز راهبردی تعالی خانواده تبلیغات اسلامی گلستان در حال آموزش هستند تا از ظرفیت آنها به عنوان مشاوران امور خانواده استفاده شود.  
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، حجت الاسلام «محمد نودهی» در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک روز ملی جمعیت و با اشاره به شعار " فرزندان سرمایه‌های زندگی هستند"، اظهار کرد: یکی از سرمایه‌های مهم زندگی ما فرزندان هستند که سبب شادابی زندگی و دلگرمی والدین می‌شوند.

وی ادامه داد: متاسفانه در چند دهه اخیر نتوانستیم این فضا را مدیریت کنیم و دچار کاهش جمعیت شدیم و حتی سومین کشور در خصوص موضوع پیری جمعیت هستیم.

مسئول مرکز‌ راهبردی تعالی خانواده تبلیغات اسلامی‌ گلستان با بیان اینکه این‌ مرکز به دنبال تقویت و افزایش جمعیت است، گفت: در این‌ مرکز راهبردی در سه حوزه پژوهشکده، آموزشکده و خدمتکده پرداختیم‌. در پژوهشکده به ۴ اثر پژوهشی رسیدیم و در آموزشکده نیز توانمندسازی فعالان خانواده را در دستور کار داریم.

وی افزود: در همین راستا ۹۰ طلبه و دانشجو در حال آموزش هستند تا از ظرفیت آنان به عنوان مشاوران امور خانواده استفاده شود. 

حجت الاسلام نودهی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) خانواده را سنگ بنای عالم هستی برشمرد و گفت: کار برای خانواده کار برای خداست و در مقابل جنگ با خانواده جنگ با خدا است. 

وی با اشاره به مبحث مهم جهاد تبیین تاکید کرد: یکی از جاهایی که دلسوزان و دغدغه‌مندان باید ورود کنند بحث خانواده و جمعیت به عنوان مهم ترین شاخه خانواده است.

مسئول مرکز راهبردی تعالی خانواده تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: یکی از کارهای مهم ما برگزاری دوره‌های تربیت مربی خانواده است که ۱۶ نفر به مدت ۹۰‌ساعت آموزش دیدند و به عنوان‌ امامان پایگاه‌های اجتماعی  در حاشیه شهرها فعاليت خواهند داشت.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار