کد خبر: ۲۸۴۶
نماینده بنیاد دعبل خزاعی استان بوشهر خبر داد:

بوشهر رتبه برتر کشور بنیاد دعبل

طبق ارزیابی انجام شده توسط معاونت مشارکت‌ها و امور استان‌های بنیاد دعبل خزاعی کشور، بنیاد دعبل خزاعی استان بوشهر رتبه برتر کشور را به دست آورد.
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، نماینده بنیاد دعبل خزاعی استان بوشهر در نشست شورای خدمات این بنیاد به ارائه گزارشی از عملکرد شش ماهه فعالیت‌های این تشکل که بنیاد دعبل خزاعی استان را به یک شاکله سازمانی تبدیل کرده، پرداخت.

 مصطفی ساعدی در ادامه سخنان خود در این نشست با اشاره به ارزیابی انجام شده توسط معاونت مشارکت‌ها و امور استان‌های بنیاد دعبل خزاعی کشور، اظهار داشت: طبق این ارزیابی بنیاد دعبل خزاعی استان، در شش ماه گذشته به عنوان برترین بنیاد دعبل خزاعی در کشور شناخته شده است.

وی افزود: برگزاری جلسات شورای استانی خدمات، برگزاری مراسم تقدیر از پیرغلام شاخص، انعقاد تفاهم‌نامه آرامستان‌ها، معرفی اعضای مجمع خیرین و ارسال لیست پیرغلامان بالای ۵۰ سال از جمله مهمترین آیتم‌هایی بود که در این ارزیابی مد نظر قرار گرفته است.

نماینده بنیاد دعبل خزاعی استان بوشهر در ادامه با تشریح برنامه‌های پیش روی بنیاد، سازماندهی و تشکیل بانک اطلاعاتی جامعه هدف و مداحان و تشکیل شورای خیرین بنیاد دعبل خزاعی در استان را از مهمترین برنامه‌های این تشکل برشمرد.

گفتنی است، مصطفی ساعدی از آذرماه ۱۴۰۰ تصدی بنیاد دعبل خزاعی استان بوشهر را بر عهده گرفته است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار