کد خبر: ۲۸۵۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

نشاط اجتماعی جوانان رویکردهای نوین سازمان تبلیغات

اصفهان - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین جوانان از رویکردهای جدید اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان است.
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲

حجت الاسلام مهدی فوقی ظهر دوشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان نائین اظهار داشت: رویکرد سازمان تبلیغات در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی نیاز به تغییر اساسی است و این امر را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه امروزه نسل جوان ما نیازمند یک رویکرد جدید تبلیغاتی است، تصریح کرد: از این رو وظیفه خود می‌دانیم تا رویکردی جوانانه، پیشران، فعال و جذاب برای این گروه سنی را داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح جز خوانی قرآن در محور فرهنگی چهارباغ در ماه مبارک سال ۱۴۰۱ ابراز داشت: در این برنامه سعی داشتیم که از همه اقشار جامعه حضور داشته باشند و خوشبختانه استقبال خوبی نیز از این برنامه صورت گرفت.

وی ایجاد شور و نشاط در بین جوانان را یکی از رویکردهای نوین تبلیغاتی در استان اصفهان عنوان کرد و ادامه داد: ما صرفاً به برگزاری مراسم‌های عزاداری بسنده نکرده‌ایم و همانطور که ائمه اطهار از ما خواسته‌اند باید در شادی آن‌ها شاد و در اندوه آنان اندوهگین باشیم و اگر بتوانیم شیرینی دین را به نسل جوان منتقل بکنیم، آن‌ها خودشان تبعیت و تمکین خواهند کرد.

اهمیت مقابله با توطئه‌های فرهنگی و دینی در جامعه

همچنین محسن فیروزی، فرماندار نائین نیز در این آئین با اشاره به اهمیت مقابله با توطئه‌های فرهنگی و دینی در جامعه اظهار داشت: شناخت توطئه‌های فرهنگی و دینی و تبیین مکتب الهی برای مردم و به ویژه نسل جوان از مهم‌ترین وظایف سازمان تبلیغات است.

وی تصریح کرد: تحقق این امر با همراهی همه ظرفیت‌ها در سیاست گذاری، برنامه ریزی، هدایت، سازماندهی و نظارت بر تبلیغات دینی در جامعه امکان پذیر است.

فرماندار نائین با تاکید بر لزوم وحدت بین همه مسلمانان و اقشار مختلف جامعه گفت: ارمغانی بالاتر از وحدت در بین اقشار مختلف مردم نیست و باید از همه ظرفیت‌های اقشار مختلف مردم بلرای این امر استفاده کرد.

وی افزود: مساجد محور وحدت در جامعه هستند و باید در کنار مساجد از ظرفیت هیئات مذهبی، حسینیه‌ها و پایگاه‌های بسیج استفاده کرد.

گفتنی است در این آئین از زحمات حجت الاسلام محمود مرادی تجلیل و حجت الاسلام مهدی ربیعی مزرعه شاهی به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی نائین معرفی شد.

همچنین در حاشیه سفر مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان به شهرستان کوهپایه از خانه‌های عالم روستاهای زفره و مشکنان که در حال ساخت و تجهیز است بازدید به عمل آمد.

ارسال نظر