کد خبر: ۲۸۷۴
سازمان دارالقرآن الکریم بمناسبت درگذشت آیت الله فاطمی نیا، پیام تسلیتی صادر کرد؛

 آیت الله فاطمی نیا سالک الی الله بود که تمامی زندگی اش سرشار از نورانیت بود  

سازمان دارالقرآن الکریم بمناسبت درگذشت آیت الله فاطمی نیا، طی پیام تسلیتی از این روحانی به عنوان سالک الی الله نام برد که زندگی‌اش سرشار از نورانیت، صفا و خدمت به دین و اخلاق بوده است.
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛ سازمان دارالقرآن الکریم بمناسبت درگذشت آیت الله فاطمی نیا، طی پیام تسلیتی از این روحانی به عنوان سالک الی الله نام برد که زندگی‌اش سرشار از نورانیت، صفا و خدمت به دین و اخلاق بوده است.

متن پیام سازمان دارالقرآن الکریم به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم جلیل القدر و معلم اخلاق، آیت الله حاج سید عبدالله فاطمی نیا (ره)، که عمر با برکت خود را برای خدمت به ساحت مقدس قرآن کریم، اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و عالم تشیع صرف کرد، موجب تأسف و اندوه فراوان گردید.

زندگی معنوی این سالک الی الله سرشار از نورانیت، صفا و خدمت به دین و اخلاق و حاصل آن، تربیت جمع زیادی از جوانان پاک نهاد و فاضل بود که از سرچشمه فضائل علمی و اخلاقی ایشان بهره‌مند شده‌اند.

سازمان دارالقرآن الکریم ضمن عرض تسلیت این مصیبت جبران ناپذیر به رهبر معظم انقلاب (حفظه الله)، حوزه‌های علمیه، بیت و فرزندان محترم ایشان، دیگر وابستگان، شاگردان و ارادتمندان این استاد اخلاق، برای روح آن مرحوم علو درجات و همجواری در کنار قرآن کریم و ارواح مطهر ائمه اطهار (ع) را از حضرت باریتعالی مسألت می‌نماید.

ارسال نظر