کد خبر: ۲۸۷۸
دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با نماینده، ولی فقیه در استان قزوین:

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین‌: نمی‌توانیم و نباید نگاه دینی را محدود کنیم

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین زهرایی در طول دوران مسئولیت‌شان بسیار تأثیرگذار کار کردند و پیش از آن نیز ایشان از چهره‌های شناخته شده و مردمی بودند.
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین‌: نمی‌توانیم و نباید نگاه دینی را محدود کنیمبه گزارش نهضت: آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین زهرایی در طول دوران مسئولیت‌شان بسیار تأثیرگذار کار کردند و پیش از آن نیز ایشان از چهره‌های شناخته شده و مردمی بودند.

وی ادامه داد: شرایط انقلاب و نیاز‌های جامعه به گونه‌ای است که نباید نگاه خود را محدود کرده و استانی فکر و نگاه کنیم، زیرا همه استان‌ها متأثر از یکدیگر هستند و مجموع استان‌ها نیز متأثر از بلاد دیگرند، بنابراین نگاه‌ها نباید محدود شوند و باید همه جانبه به مسائل نگاه کنیم.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: حقیقت این است که شرایط کنونی به گونه‌ای است که نمی‌شود و نباید نگاه‌های دینی را محدود کرد و نمی‌توان نسبت به جا‌های دیگر بی‌تفاوت بود.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: اکنون شرایط تهران به گونه‌ای است که نیاز به حجت‌الاسلام زهرایی دارند و ما نیز خدا را شاکریم که قزوین نیرویی دارد که می‌تواند در آن سطح فعالیت کند.

وی خاطرنشان کرد: علامه شهید مطهری در یکی از سخنرانی‌های خود داستان قطاری را مثال می‌زنند که تا وقتی ایستاده کسی با آن کاری ندارد و درست زمانی‌که شروع به حرکت می‌کند برخی شروع به سنگ‌پرانی می‌کنند و باید تلاش کنیم این فضا تغییر کند و حرکت‌ها متوقف نشود.

آیت‌الله عابدینی اذعان داشت: اگر بصیرت لازم را در تحلیل‌ها نداشته باشیم ممکن است در رفاقت‌های ما تزلزل ایجاد شود، این موضوعی است که خیلی باید مورد توجه جامعه انقلابی قرار بگیرد و نیاز به بصیرت جمعی داریم، البته به این معنا نیست که اگر افراد انقلابی هر اشتباهی هم کردند بایستیم تماشا کنیم، نباید طوری باشد که کسانی برای خود حریم امن درست کنند.

امام جمعه قزوین افزود: متأسفانه گاهی دست‌هایی در کار است که ارکان نظام را بزنند، ما نمی‌توانیم ساکت بنشینیم، هر کجا که باید دغدغه‌های رهبری را حمایت کرد لازم است از آبرو مایه بگذاریم.

آیت‌الله عابدینی تأکید کرد: دشمنان با توجه به منافع دنیوی خود در حال تخریب نیرو‌های انقلاب هستند و ما باید کمک کنیم این اتفاق‌ها نیفتد.

در ابتدای این دیدار نیز حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی اظهار کرد: گروه‌های مردمی، حلقه‌های واسط میانی و جریان مکتبی در حوزه‌های فرهنگی، تبلیغی و اجتماعی از حضور آقای زهرایی در استان قزوین بسیار راضی بودند، اما ما می‌خواستیم بهره‌مندی ما از ایشان افزون شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: ما مسئول سازمان تبلیغات را در استان موظف می‌دانیم که بازوی متصل به نماینده، ولی فقیه در استان باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی خاطرنشان کرد: استان قزوین برای ما بسیار حائز اهمیت است و در ادامه نیز بیش از پیش جدی گرفته خواهد شد.

گفتنی است حجت‌الاسلام والمسلمین قمی به منظور شرکت در مراسم تکریم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد زهرایی، رئیس پیشین سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین و معارفه حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف پورآرین، به قزوین سفر کرده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار