کد خبر: ۲۸۷۹

مرحله دوم دوره تخصصی قرائت سطح ۶ قرآن کریم در زنجان برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری دوره تخصصی قرائت سطح ۶ قرآن کریم در زنجان خبر داد.
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان حجت الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اعلام این مطلب افزود: بی شک یکی از جلوه‌های اعجاز قرآن کریم که همواره منشأ جذب بسیاری از مردم به سوی قرآن و آموزه‌های دینی می‌باشد قرائت فصیح و آهنگین قرآن کریم همراه با رعایت قواعد تجویدی آن است. در همین راستا و با هدف تربیت نیرو‌های متخصص قرآنی دوره آموزش قرائت قرآن کریم (سطح ۶) (علوم و فنون قرائت پیشرفته؛ گرایش تحقیق) با همت اداره کل تبلیغات اسلامی و موسسه جنت الماوی زنجان و به مدت ۸۰ ساعت آموزشی برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اظهار داشت: مرحله اول این دوره در بخش آموزش قرائت قرآن کریم، اسفندماه سال ۱۴۰۰ با حضور محسن یار احمدی استاد صوت و لحن و با حضور قاریان قرآن کریم در بخش بانوان برگزار شد.

وی ابراز داشت: مرحله دوم این دوره در بخش آموزش تجوید قرآن کریم، روز جمعه مورخ ۳۰ اردیبهشت ماه و با حضور محبوبه کاتب از اساتید برجسته کشوری در رشته تجوید قرآن کریم و بصورت حضوری در سالن شهید حججی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان و با حضور شرکت کنندگان در دوره برگزار می‌شود.

آقای حسنی ادامه داد: پس از اتمام دوره و برگزاری آزمون نهایی، به پذیرفته شدگان در دوره گواهی قرائت سطح ۶ از طرف سازمان دارالقرآن الکریم اعطا می‌شود.

ارسال نظر