کد خبر: ۲۸۸۰

رقابت ۹۳ نفر در ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان حجت الاسلام احمدی از رقابت ۹۳ نفر در ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی استان همزمان با سراسر کشور در ۷ شعبه اخذ رای در سطح استان خبر داد.
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان حجت الاسلام احمدی از رقابت ۹۳ نفر در ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی استان همزمان با سراسر کشور در ۷ شعبه اخذ رای در سطح استان خبر داد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در این رابطه گفت: هیات‌های مذهبی محور جهاد تبیین و قدرت نرم گفتمان سازی در قامت انقلاب اسلامی هستند. تشکل‌های دینی و هیات‌های مذهبی از جمله عناصر نیرو‌های مستقل و دارای ظرفیت بالقوه و بالفعل هستند که در عرصه‌های مختلف به ویژه از قیام خرداد سال ۱۳۴۲ تا پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و تمامی عرصه‌های فراز و نشیب انقلاب اسلامی و مقابله با جریان فتنه خوش درخشیدند.
حجت الاسلام احمدی در ادامه افزود: انتخابات ششمین دوره هیات‌های مذهبی استان در روز جمعه ۳۰ اردیبهشت ماه امسال از ساعت هشت صبح الی ۱۴ در ادارات تبلیغات اسلامی زنجان برای معرفی افراد منتخب برگزار می‌شود.
وی در ادامه افزود در این انتخابات ۹۳ نفر بعد از مراحل گزینش تایید صلاحیت شده و به عنوان نامزد ورود به شورای هیئت‌های مذهبی معرفی شدند. در این انتخابات هزار هیات مذهبی که دارای مجوز و ثبت شده هستند مشارکت دارند و می‌توانند در رای‌گیری انتخابات شرکت کنند.

این انتخابات در سراسر استان برگزار خواهد شد و امیدواریم با انتخاب فرد اصلح بستری فراهم شود که مجموعه فاخر دینی و مذهبی ما بتواند بزرگترین رسالت خود که جهاد تبیین است را جامع عمل بپوشاند.
لازم به توضیح است که در این انتخابات، شهرستان زنجان ۲۰ نفر، ابهر ۲۰ نفر، خرمدره ۱۴ نفر، ایجرود ۹ نفر، ماهنشان ۹ نفر و طارم ۹ نفر نامزد ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی هستند.

تشکیل جلسات ماهانه، رصد و رسیدگی به مسائل و انتقال مشکلات هیئات به سازمان، ارائه گزارش ماهانه از فعالیت‌ها و بازرسی‌های بعمل آمده، بهره برداری از ظرفیت هیئات مذهبی جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی از جمله وظایف شورای هیئات مذهبی  می‌باشد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار