مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان:

 شورای عالی هیئت‌های مذهبی یاری رسان حل مشکلات و بازوی تبلغات اسلامی باشند

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، گفت: برای شناسایی مشکلات و معضلات هیئت‌های مذهبی و حل آنها، دست یاری به سمت شورای عالی مسئولین هیئت‌های مذهبی دراز کرده و تقاضای کمک داریم.
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان، حجت الاسلام والمسلمین منصور باقربیک تبریزی، مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در اولین جلسه شورای عالی هیئات مذهبی استان که در این اداره کل برگزار شد، ضمن تاکید بر جوانگرایی در شورای هیئات مذهبی، افزود: در راستای بهره گیری از توان ظرفیت و تجربیات پیشکسوتان، شورای عالی مسئولین هیئات مذهبی تشکیل شده و براین اساس اعضای منتخبی از سطح استان برای حضور در این شورا انتخاب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورای عالی مسئولین هیئات مذهبی به صورت انتصابی از سوی تبلیغات اسلامی انتخاب و منصوب می‌شوند، تاکید کرد: نظارت بر عملکرد هیئت ها، تعیین سیاست و شناسایی معضلات و مشکلات‌ هیئت‌های مذهبی به عنوان اولویت‌های این شورا تعیین شده است.

وی تعداد اعضای شورای عالی مسئولین هیئات مذهبی سیستان و بلوچستان را قریب به ۵۰ نفر اعلام و تصریح کرد: با توجه به رویکرد جوانگرایی در شورای هیئت‌های مذهبی پیش رو، امیدواریم جوانان پای کار آمده با تمام توان برای فعال شدن هیئت‌ها گام بردارند.
دبیر قرارگاه فرهنگی سیستان و بلوچستان، تعیین اساسنامه و سند شورای عالی هیئات مذهبی را یکی دیگر از برنامه‌های اولویت دار این شورا عنوان و بر تشکیل نشست مشترک افراد منتخب شورای هیئات مذهبی که روز جمعه هفته جاری انتخاب می‌شوند، با اعضای شورای عالی هیئات مذهبی تاکید کرد.

شایان ذکر است در ادامه این جلسه افراد به بیان برنامه‌ها و اولویت‌های کاری خود در شورای عالی مسئولین هیئات مذهبی پرداختند و احکام خود را از مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، دریافت کردند.

ارسال نظر