کد خبر: ۲۸۹۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

اقدامات قرآنی و فرهنگی ادارات کردستان در ایام رمضان قابل تقدیر بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: اقدامات قرآنی و فرهنگی ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های کردستان در ایام رمضان قابل تقدیر بود.
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در جلسه شورای مدیران استان که در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، با تقدیر از ادارات تابعه در اجرای برنامه‌های ایام رمضان اظهار کرد: اجرای همایش بانوی آفتاب در شهر‌های استان، برگزاری محافل جزء‌خوانی قرآن کریم، اجرای محافل انس با قرآن کریم در شهر‌های استان به‌ویژه در خانه کُرد سنندج از جمله اقدامات ارزشمند ادارات تبلیغات اسلامی کردستان در ایام رمضان بود. کرسی‌های تلاوت، جلسات خانگی قرآن کریم، اجرای جلسات تفسیر قرآن کریم و برگزاری افطاری وحدت و مقاومت نیز طی ماه مبارک در استان برنامه‌ریزی و اجرا شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان استقبال مخاطبان را از اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در ایام ماه مبارک قابل تحسین خواند و گفت: فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در تمام شهر‌های استان برگزار شد.
حجت‌الاسلام رازیانی عنوان کرد: سرکشی از مساجد و دیدار با روحانیون و ماموستا‌های مساجد نیز حرکت ارزشمندی برای ایجاد انگیزه در روحانیون و ماموستا‌ها برای انجام فعالیت‌های مسجدی بود. البته برنامه‌های فرهنگی و قرآنی به‌ویژه سرکشی از مساجد فقط مختص ایام رمضان نیست و باید در طول سال تداوم یابد. شهر‌های مختلف استان دارای ظرفیت و استعداد‌های قرآنی بالایی است و باید این ظرفیت‌ها شناسایی و تقویت شوند.
حجت‌الاسلام رازیانی طیف‌های مردمی را سرمایه ارزشمند سازمان خواند و گفت: باید برنامه‌ها و شاخص‌های سال ۱۴۰۱ نیز با مشارکت مردم برگزار شود.
وی جهاد تبیین، امیدآفرینی، برنامه‌ریزی مناسبت‌های دینی، ایام دهه کرامت و اجرای ویژه برنامه‌های سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، از جمله شاخص‌های سال ۱۴۰۱ است که باید مورد توجه روسای ادارات استان قرار گیرد.

ارسال نظر