کد خبر: ۲۸۹۷
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان:

روابط عمومی‌ها نقش مهمی در پیشبرد اهداف سازمان دارند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان گفت: امروزه نقش روابط عمومی‌ها در کمک به تصمیم گیری‌های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجهی است.
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت‌الاسلام محمدابراهیم مولازاده راد رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان ضمن بیان این خبر گفت: امروزه نقش روابط عمومی‌ها در کمک به تصمیم گیری‌های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجهی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان طی نشستی صمیمانه با فعالان عرصه خبرنگاری و روابط عمومی ضمن عرض تبریک و خداقوت به حاضرین در جلسه و خبرنگاران حوزه ارتباطات و اطلاع‌رسانی گفت: خبرنگاران قلب تپنده جامعه بوده و فعالیت در حوزه ارتباطات و روابط عمومی فرصت ارزنده‌ای برای تبیین اهمیت و نقش بی بدیل و اثرگذار روابط عمومی در تغییر و تحول سازمانی و تسهیل فرایند پیچیده ارتباطات و ارج نهادن به زحمات و دستاورد‌های تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی است.

حجت‌الاسلام مولازاده افزود: روابط عمومی اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه است و توسعه اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی است. در سال‌های اخیر شاهد نقش روابط عمومی در تصمیم گیری‌های کلان مدیریتی و استراتژیک یک سازمان و نهاد‌ها هستیم و این امر به مرور زمان در عصر ارتباطات یک ابزار مدیریتی برای فعالیت‌های علمی، حرفه‌ای و الکترونیکی بسیار قوی به شمار می‌رود و همانطور که محرز است با پیگیری‌ها و تلاش مجدانه دست اندرکاران روابط عمومی و جامعه در ایران، جایگاه ویژه‌ای به این عرصه داده شده است.

در این دیدار که در محل دفتر خبرنگاران شهرستان دهگلان انجام شد حجت‌الاسلام مولازاده از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی تیم موفق و یکدست شهروند خبرنگار دهگلان تقدیر و تشکر کرده و گفت: روز ارتباطات و روابط‌عمومی بهانه‌ای است تا بار دیگر یادآور شویم انعکاس به موقع اخبار و وقایع فرهنگی و برنامه‌های مناسبتی توسط فعالان عرصه اطلاع‌رسانی از نماد‌های توسعه و پیشرفت یک جامعه بوده و این امر نیز در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم‌داری و احترام به حقوق انسان‌ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردم است که مأموریت انجام آن برعهده روابط عمومی است.  

ارسال نظر