کد خبر: ۲۹۰۵

تمدید ثبت نام دوره آموزشی توانمندسازی مدیران موسسات و خانه‌های قرآنی استان تهران

یک دوره آموزش توانمندسازی ویژه مدیران موسسات و خانه‌های قرآن دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، با عنایت به ابلاغیه سازمان دارالقرآن الکریم، یک دوره آموزش توانمندسازی ویژه مدیران موسسات و خانه‌های قرآن دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

این دوره از طریق فضای مجازی و در دو بخش آنلاین و آفلاین و در ۳ محور رسانه و فضای مجازی، سبک زندگی قرآنی و آیین نامه و قوانین مرتبط با موسسات و خانه‌های قرآن به مدت ۵۰ ساعت از طریق سامانه ملی آموزش مجازی قرآن کریم به آدرس www. lms.telavat.ir برگزار می شود.

زمان برگزاری این دوره خردادماه سال جاری خواهد بود و مخاطبان این طرح علاوه بر مدیران موسسات، اعضای هیات مدیره موسسات قرآنی نیز هستند که در پایان به قبول شدگان در این دوره، گواهی نامه معتبر از سوی سازمان دارالقرآن الکریم اعطا می‌شود.

مدیران موسسات قرآنی که موفق به اخذ مدرک این دوره شوند از امتیازاتی که از سوی سازمان به طور معمول و متعارف تعلق می‌گیرد بهره مند می شوند و همانند دوره کادر متخصص دوره‌های تبلیغی ترویجی استانی و ملی یا رتبه بندی تشکل‌های دینی در اولویت خواهند بود.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادارات تبلیغات اسلامی در سراسر استان تهران و یا به اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران مراجعه کنند.

ارسال نظر