کد خبر: ۲۹۱۵
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد:

حل ۳۰۰ مورد اختلاف و مشكل اجتماعي-فرهنگي توسط امامان محلات تايباد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد: از ابتداي سال تا كنون، ۳۰۰ مورد اختلاف و مشكل اجتماعي -فرهنگي، توسط امامان محلات و روستاهای تایباد حل و فصل شده است.
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام علیپوررئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد در ارتباط با برگزاری «نشست‌های آموزشی و توجیهی راهیاران» اظهار داشت: هدف از اجراي چنین طرح‌هایی؛ بسترسازی  برای حل مشكلات فرهنگي و اجتماعي منطقه است.

وی با بیان اینکه برگزاری این طرح‌ها تا کنون موفق بوده، افزود: در شهرستان تایباد ، برنامه‌های فرهنگی با اهداف خاصی برگزار می‌شود اين درحالي است كه اكثر اين طرح‌ها مسئله محور هستند.

علیپور تصریح کرد: اساس فعاليت‌هاي اداره تبليغات اسلامي تايباد در راستاي پیشبرد اهداف فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی برنامه‌ريزي و انجام مي‌شود.

وی ابراز داشت:  اين برنامه‌ها در زمانی مشخص توسط امامان محلات و روستاهای شهرستان تايباد اجرا مي‌شود. البته قبل از انجام اين فعاليت‌ها  جلسات متعددي با هدف انتقال تجارب کاری، بررسی ابعاد و حل مسائل و آسیب‌های اجتماعی منطقه و محله با حضور امامان همان محلات برگزار مي‌شود.

علیپور با بیان اینکه طرح راهسازی شهرستان تایباد نیز از جمله طرح‌هايی  است كه در اداره تبليغات اسلامي اين شهرستان مورد بحث و بررسي قرار گرفته است اذعان داشت: اولویت‌بندی، ریشه‌یابی و اتخاذ راهبرد و حل مسئله  از مراحل اجرای تمامي طرح‌هاي اداره تبليغات اسلامي تايباد محسوب مي‌شوند كه پس از اين مراحل با بهره‌گیری از ظرفیت‌هاي موجود مسائل و مشکلات منطقه برطرف مي‌شود.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های بومی و محلی و منطقه‌ای براي حل مشکلات و آسیب‌های هر منطقه، این رویه را ازجمله طرح‌های موفق شهرستان تایباد عنوان کرد. 
به گفته وی، در بررسی‌ها و هدف‌گذاری‌های انجام شده در حوزه حل اختلافات مختلف از ابتدای سال جاری تا کنون، ۳۰۰  مسئله و موضوع به سرانجام مطلوب رسیده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار