کد خبر: ۲۹۱۹
مدیرعامل بنیاد هدایت:

تشکیل شبکه «امامت امت»؛ مقدمه سازی برای ظهور است

حجت‌الاسلام میرمحمدیان شکل گیری نظام امامت ـ امت را یکی از مقدمات ظهور امام زمان (عج) دانست و گفت: مسئولیت بسیار سنگینی بر برعهده ما است و باید با تمام توان برای رشد و تعالی شبکه امامت تلاش کنیم.
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱

به گزارش روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي، افتتاحیه نشست هم اندیشی شهید مدافع حرم «حجت‌الاسلام فرهاد طالبی» با سخنرانی حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت و با حضور راهیاران این مرکز در ساختمان پلاک 313 مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام میرمحمدیان با بیان این نکته که انگیزه و نیت کشی از ویژگی‌های بروکراسی اداری است، عنوان کرد: معمولا در چنین اداراتی تمام عوامل مانع تلاش و اخلاص کار مي‌شوند اما در نظام حکمرانی الهی مناسبات متفاوت است.

مدیرعامل بنیاد هدایت بيان داشت: یکی از کارهای لازم برای تحقق ظهور، تشکیل نظام «امامت امت» است لذا بايد با برنامه‌ريزي دقيق و مدون، زمينه  حركت روبه جلو امامان فعال در شبکه امامت رافراهم ساخت. البته اين کار بسیار دشوار است اما تمام تلاش بنياد هدايت متمركز بر اين موضوع شده است. 

وي افزود: یکی دیگر از ویژگی‌های سیستم رایج اداری، حاشیه‌های آن است لذا ما به حاشیه‌ها توجه نمی کنیم و با قدرت و نیت الهی رو به جلو حرکت می‌کنیم.

حجت الاسلام میرمحمدیان اظهار کرد: در حال حاضر این سنگر به ما سپرده شده است و ما نباید از بار این مسئولیت شانه خالی کنیم و بگوییم این کارها وظیفه فلان مجموعه و نهاد است، خداوند ما را در موقعیت حساسی قرار داده است. ولایت مغز کار است و در اين حوزه با تمام توان تلاش خواهيم كرد.

شهادت شهدای حرم منشاء برکت برای شبکه امامت بود

در ابتدای این نشست حجت الاسلام رضا غلامی قائم مقام بنیاد هدایت ضمن خیر مقدم به راهیاران اظهار داشت: زحمات زیادی را راهیاران در ماه مبارک رمضان متحمل شدند و یکی از کارهای خوب و شاخص شبکه راهیاری که در سفرهای راهیاران به دست آمد ضبط 600 کلیپ تجربه نگاری از فعالیت‌های امامان محلات بود.

قائم مقام بنیاد هدایت افزود: رویکرد امسال بنياد هدايت، رونق بخشی به فعالیت مساجد بود كه براي دستيابي به اين مهم، هدف گذاری درست انجام شد كه بسيار ثمربخش بود.

وی با اشاره به شهادت دو تن از روحانیون در حرم مطهر رضوی گفت: این دو امام از امامان فعال به‌شمار مي‌رفتند و خدمات اجتماعی ارزنده‌اي را رقم زده بودند. خون این دو شهید طراوت تازه‌ای به مساجد و محافل مذهبی ما بخشید و این دو شهید منشاء برکات متعددي شدند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار