کد خبر: ۲۹۲۱
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان

منتخبین شورای هیات‌های مذهبی راهبر اهداف تمدنی و فرهنگی هستند

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان گفت: منتخبین شورای هیات های مذهبی این استان تسهیل کننده، هدایتگر و راهبر اهداف تمدنی، فرهنگی و اجتماعی هستند.
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵

منتخبین شورای هیات‌های مذهبی راهبر اهداف تمدنی و فرهنگی هستند

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام عباسعلی گرزین در گفتگو با ایرنا، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ششمین دوره انتخابات شورای هیات‌های مذهبی استان همزمان با سراسر کشور روز گذشته در شعب رای گیری ۱۳ شهر استان برگزار و آرای هیات ها  اخذ شد و در شهرستان ها پنج نفر و در مرکز استان  هفت نفربه عنوان اعضای اصلی انتخاب بکنند که منتخبین تسهیل کننده، هدایت کننده و راهبر بهتر برای اهداف یادشده باشند.

وی اظهارداشت: یکی از اهداف مهم انتخابات روی کار آمدن انتخاب شدن افراد دلسوز، توانمند و پیگیر توسط مجموعه های مردمی شورای هیات های مذهبی است همانطور که در طول تاریخ اسلام به خصوص در زمان انقلاب اسلامی یک نقش بی بدیل و بی نظیری در تحقق اهداف انقلابی اسلام داشته به ویژه در شکست دشمن و حمایت از انقلاب اسلامی برای تحقق جامعه اسلامی و تحقق جامعه نوین اسلامی حضور و مشارکت فعالانه هیات های مذهبی یک اصل مهم و بی بدیل است.

وی بیان کرد: انتخابات شورای هیات های مذهبی مورد استقبال مردم و هیات ها قرار گرفت که با حضور پر شور آنها زمان رای گیری نیاز به تمدید داشت.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی  گلستان یادآور شد: استان با ۱۷۵ داوطلب بیشترین تعداد داوطلبین در کشور را داشت که شاهد بیشترین آرا مشارکت کنندگان مسوولان بودیم.

حجت الاسلام گرزین بیان کرد: با نتایج این انتخابات شاهد تحول گسترده فرهنگی، فکری، اجتماعی و برنامه ای برای هیات های مذهبی و کارکردهای بی نظیر هیات های مذهبی در راهبری انقلاب اسلامی ایران باشیم.

به گزارش ایرنا،  در استان گلستان با یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب مختلف، بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ هیات مذهبی وجود دارد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار