مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به زورخانه پوریای ولی رفت + عکس

مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با حضور در سالن زورخانه ای پوریای ولی شهر یاسوج گفت: این ورزش نوعی ورزش اخلاقی و انسان‌ساز است و افراد را برای مسئولیت‌های اجتماعی، طرفداری از مظلوم و مخالفت با ظالم آماده می‌کند.
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵

حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا افتخاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، عصر جمعه با حضور در سالن ورزش پهلوانی پوریا ولی شهر یاسوج، گفت: روحیه پهلوانی در این مرز و بوم سابقه دیرینه دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه روحیه پهلوانی منطبق بر فطرت انسان‌هاست، بیان کرد: طبیعتا همه انسان‌ها نسبت به این موضوع واکنش مثبت و خوبی را دارند.

افتخاری با بیان اینکه خوشبختانه در ایران اسلامی ورزش زورخانه ای سابقه درخشانی دارد، افزود: ورزش پهلوانی ظرفیت خوبی برای انتقال معارف، روش‌ها و سجایای پهلوانی، برای خدمت به خلق خداست.

وی با بیان اینکه ورزش پهلوانی بستر خوبی را برای خدمت به خلق الله فراهم می کند، ادامه داد: مسئولیت اجتماعی که از وظایف همه انسان‌ها است در این ورزش به خوبی نهادینه شده است.

افتخاری در ادامه با بیان اینکه ورزش پهلوانی نوعی ورزش اخلاقی و انسان‌ساز است و افراد را برای مسئولیت‌های اجتماعی، طرفداری از مظلوم و مخالفت با ظالم آماده می‌کند، یادآورد کرد: باید بسترهای لازم را فراهم کرد تا جوانان و نوجوانان بیشتر به سمت این ورزش سوق داده شوند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ابنکه بعضی از رشته‌های این ورزش در کهگیلویه و بویراحمد، تحت عنوان های دیگری مشغول به فعالیت و قدمت دارند، گفت: روحیه پهلوانی در میان مردم استان خیلی بارز است، لذا باید اطلاع‌رسانی ها و تبلیغات لازم را انجام داد تا ورزش پهلوانی در استان گسترش پیدا کند.

در پایان مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اهدای گل از پهلوانان زورخانه ای سالن پوریای ولی شهر یاسوج تقدیر کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار