کد خبر: ۲۹۳۳
معاون برنامه ریزی و توسعه بنیاد هدایت خبرداد؛

توسعه خدمات بنیاد هدایت به شبکه امامت کشور

معاون برنامه‌ریزی و توسعه بنیاد هدایت ضمن تبیین برنامه‌های بنیاد هدایت در سال جدید، گفت: در سال جاری بنیاد هدایت به سوی ارائه خدمت به شبکه امامت مساجد سراسر کشور گام برمی‌دارد.
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی به نقل از مهر، حسن قاسمی معاون برنامه‌ریزی و توسعه بنیاد هدایت ضمن تشریح اهداف و برنامه‌های شش ماهه سال جاری گفت: ابراز داشت: در دو سال اخیر، مهمترین برنامه بنیاد هدایت توانمندسازی امامان محله بواسطه شبکه راهیاری بود و در سال جاری با استفاده از این تجربه ارزشمند، به سوی ارائه خدمت به شبکه امامت مساجد در سراسر کشور گام برمی‌داریم.

معاون برنامه ریزی و توسعه بنیاد هدایت افزود: بنیاد هدایت مجموعه‌ای پیش رو است و افراد این مجموعه در حال رشد هستند و در حقیقت موجود زنده‌ای هستیم که در حال رشد هستیم.

قاسمی بیان کرد: راهیاران بنیاد هدایت باید متناسب با امامان، اقلیم و شرایط منطقه خود برنامه ریزی داشته باشند. آنچه از راهیاران مطالبه می‌شود اثر کار است و ملاک کمیت برگزاری گعده ها و نشست‌ها نیست بلکه باید تأثیر این نشست‌ها و گعده ها دیده شود.

وی با بیان مدل‌های مختلف سازماندهی عنوان کرد: بسیاری از سازمان‌های ما وظیفه محور هستند. اما نباید ما به دنبال عنوان‌ها باشیم و باید مراقبت کنیم تا به سمت وظیفه محوری پیش نرویم بلکه مأموریت محور باشیم.

در ادامه این نشست گعده‌های راهیاران بنیاد هدایت با موضوع تدوین برنامه شش ماهه بنیاد هدایت برگزار می‌شود. پس از نماز مغرب و عشاء راهیاران منطقه‌ای و استانی ضمن دفاع از برنامه‌های خود، مفاد آن را به مدیرعامل مجموعه ارائه خواهند داد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار