کد خبر: ۲۹۳۵
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری خبر داد:

تولیدات مشترک با حوزه هنری افزایش می‌یابد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دیدار با رییس حوزه هنری چهارمحال وبختیاری گفت: روابط فرهنگی و کاری حوزه هنری و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تا کنون خوب بوده و تولیدات مشترک این دو سازمان در سال جاری بیشتر خواهد شد.
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، «منوچهر ذوالفقاری» ضمن تبریک انتصاب رئیس حوزه هنری استان آرزوی موفقیت برای ایشان افزود: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری سالانه بیش از ۶۰ عنوان کتاب در موضوعات دفاع مقدس، ایثار و شهادت تولید می‌کند؛ که با همکاری بیشتر بین دستگاهی می‌توانیم آثار بسیار بیشتر و با کیفیت مطلوب‌تری تولید کنیم.

ذوالفقاری اظهار داشت: حوزه هنری در تولیدات آثار ادبیات پایداری بسیار خوب عمل کرده و آثار با کیفیت و خوبی تولید کرده که با همکاری بیشتر با حفظ آثار استان می‌توانیم آثار را تولید کنیم که در کشور نیز دیده شود و مورد توجه حضرت آقا نیز قرار بگیرد.

تولیدات مشترک با حوزه هنری افزایش می‌یابد

قائدی اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی حوزه هنری توجه و پرداختن به ادبیات پایداری و تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است و همین الان سه اثر آماده تولید در حوزه هنری با کیفیت بسیار خوب است که در گام اول به صورت مشترک با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس می‌توانیم به صورت مشترک تولید کنیم.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تفاهم نامه همکاری مشترک در زمینه‌های مختلف هنری به زودی از سوی حوزه هنری آماده خواهد شد و در اولین فرصت فصل مشترک همکاری‌های حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و حوزه هنری آغاز خواهد شد.

همچنین در این نشست کارشناسان مختلف حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از اتفاقات و رخداد‌های هنری این سازمان در سال‌های اخیر گفتند و موارد مشترک همکاری‌های بین دستگاهی مورد ارزیابی و بحث گفتگو قرار گرفت.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار