کد خبر: ۲۹۴۱

برگزاری جلسه هماهنگی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در زنجان

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری جلسه هماهنگی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در زنجان خبر داد.
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

به گزارش اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان حجت الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی با اعلام این مطلب افزود: همزمان با آغاز ثبت نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف، و با هدف اطلاع رسانی به قشر قرآنی جهت حضور پر شور در این دوره از مسابقات در استان زنجان، جلسه هماهنگی جهت برگزاری این مسابقات در زنجان در سالن نور اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان برگزار شد.
وی اظهار داشت: در این جلسه که با حضور مدیران و رؤسای ادارات استان برگزار شد در خصوص نحوه اطلاع رسانی و همکاری نهادها، ارگان‌ها و ادارات به موسسات و مراکز قرآنی زیر مجموعه این ادارات بحث و تبادل نظر شد و اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی نیز جهت همکاری در اطلاع رسانی به موسسات و خانه‌های قرآنی و قاریان و حافظان زیر مجموعه این اداره قول همکاری داد.
وی ادامه داد: ثبت نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف ویژه خواهران و برادران بالای ۱۸ سال از ۲۱ اردیبهشت ماه لغایت ۲۵ خردادماه از طریق لینک www.quraniran.ir امکان پذیر می‌باشد.
رئیس اداره امور قرآنی ابراز داشت: رشته‌های این دوره از مسابقات در بخش آوایی انفرادی عبارتند از: حفظ (۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل)، قرائت تحقیق، ترتیل، اذان، دعا خوانی، در بخش گروهی؛ مدیحه سرایی و هم خوانی قرآن کریم و در بخش معارفی: تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه نهج البلاغه و ترجمه صحیفه سجادیه می‌باشد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار