کد خبر: ۲۹۴۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

هیئات مذهبی؛ عاملي تأثيرگذار در اصلاح ناهنجاری‌های اجتماعی هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: هیئات مذهبی بر اساس محبت و معرفت نسبت به اهل‌بیت (ع) می‌توانند نسبت به اصلاح بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی مؤثر باشند.
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی گیلان، حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان  در گفتگو با خبر نگار روابط عمومي اين اداره كل اظهار کرد: انتخابات شورای هیئات مذهبی به عنوان یک نهاد مردمی در نظام تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری، می‌تواند ياري دهنده سازمان تبلیغات اسلامی باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه حضورهیئات مذهبی درعرصه‌هاي فرهنگي و اجتماعي بسيار تأثير گذار و ساماندهي و هم افزايي هيئات مذهبي  بسيار حائز اهميت است ، تصریح کرد: انتخابات در گیلان همزمان با سراسر کشور برگزار شد در اين استان؛ ۹۵۵ هیئت در سامانه طوبی ثبت شده‌اند كه واجد شرایط هستند،همچنين از این تعداد ۲۰۵ نامزد انتخابات شدند که نهايتاً از اين تعداد۷۱ نفر انتخاب می‌شوند.

مهدوی ابراز کرد: این انتخابات در ۱۵ حوزه انتخابات برگزار شد و هر ۴ سال یک‌بار مجدداً برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت و اثرگذاری تشکل‌های دینی در زمان شیوع ویروس کرونا به‌خوبی مشاهده شد و در گیلان تشکل‌های دینی حماسه آفریدند، گفت: هیئات مذهبی بر اساس محبت و معرفت نسبت به اهل‌بیت (ع) و نفوذي كه در ميان مردم دارند می‌توانند بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی را اصلاح كنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار