مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

نظام سرمایه داری بدنبال تضعیف نهاد خانواده است

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: جمعیت به عنوان یک پایه اقتدار ملی مطرح است.
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸

 

نظام سرمایه داری بدنبال تضعیف نهاد خانواده است

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام امامی در گفتگو با ایسنا، امروز ۳۱ اردیبهشت در آیین تجلیل از موثرین عرصه جمعیت استان افزود: جمعیت همیشه به عنوان یک پایه اقتدار ملی مطرح است و اگر امر جمعیت متزلزل شود اقتدار ملی متزلزل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قرن پیش رو قرن انقلاب هویتی است، تصریح کرد: اتفاقات ۲۰۰سال گذشته، امروز تاثیری در تمام ابعاد فردی و اجتماعی انسان‌ها گذاشته است.

حجت الاسلام امامی با اشاره به اینکه نظام سرمایه داری انقلاب هویتی را به نفع خود مدیریت می‌کند، اظهار کرد: نظام سرمایه داری با برنامه ریزی در حوزه زبان، خانواده و سبک زندگی در تلاش است مصرف گرایی را رونق و نهاد خانواده را تضعیف کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در ۴دهه اخیر دشمن از ۳ شیوه جنگ سخت و نرم؛ تغییر الگوی تعذیه و جایگزینی محصولات تراریخته و کاهش جمعیت در بحث افزایش جنعیت و فرزند آوری کشور سال هاست که وارد عمل شده است.

وی با اشاره به اینکه افزایش سقط جنین یک امر خطری در حوزه جمعیت برای هر کشوری است، یاد آور شد: در طول تاریخ مثل قرن حاضر به این اندازه اکنون مسئله سقط جنین افزایش نیافته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با تاکید به اینکه شبکه‌های معاند سال هاست به صورت ویژه بروری نگهداری حیوان به جای فرزند سرمایه گذار‌ی کرده اند، تصریح کرد: متاسفانه اکنون شاهد هستیم سگ وگربه جایگزین فرزند آوری شده و جریان فرزند گریزی در جامعه راه امدازی شده است که یک خطر برای کشور است.

به گزارش ایسنا، در ادامه از فعالین و موثرین عرصه جمعیت استان تجلیل شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار