کد خبر: ۲۹۶۰
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

تمام جوانان باید مبلغ اسلام باشند/از ادبیات انقلابی کوتاه نمی‌آییم

حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی گفت: قرار است ما از نظریه انقلاب اسلامی دفاع کنیم و از ادبیات انقلابی خود کوتاه نمی‌آییم این در حالی الست که ما به شدت منعطف، جوششی و مردمی هستیم.
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

تمام جوانان باید مبلغ اسلام باشند/از ادبیات انقلابی کوتاه نمی‌آییم

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی روز رئیس سازمان تبلیغات اسلامی  در همایش تخصصی «جریان‌های حلقه‌های میانی؛ پیشران حکمرانی مردمی» که در ساختمان کوثر ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار داشت: به عقیده من آنچه مقام معظم رهبری  در  حوزه جهاد تبیین به آن اشاره می‌کنند  یک سازماندهی متعارف است که فرو کاستنش جفا است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه حلقه‌های میانی را باید عمیق‌تر واکاوی کرد، اظهار داشت: پدیده حلقه‌های میانی رویکرد رو به جلو در مقابل ما قرار می‌دهد همچنین حلقه میانی یعنی اتصال کنشگران فردی یا جمعی با حاکمیت. حلقه میانی راهبر کنشگران مردمی انفرادی یا جمعی برای به میدان آوردن مردم است و وقتی حلقه‌های میانی وارد میدان می‌شوند، از گسست به «پیوستار» با حاکمیت می‌رسیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه «تک تک» جوانان باید تبلیغ اسلام کنند، تاکید کرد: حضور جوانان در میدان و تحولی که این قشر ایجاد می‌کنند کاملاً محسوس و مشهود است و پیشرفت و تحول همواره از تأکیدات رهبر معظم انقلاب به‌شمار می‌رود.

قمی با تأکید بر اینکه در منظومه معرفتی مکتب امام (ره) گسست میان مردم و حاکمیت وجود ندارد تصریح کرد: حلقه میانی پدیده متعهد به حل یک مسأله جدی، است. ما قرار است تا ابد از نظریه انقلاب اسلامی دفاع کنیم و از ادبیات انقلابی خود کوتاه نمی‌آییم، در عین حال به شدت منعطف، جوششی و مردمی هستیم.

وی با بیان اینکه پدیده حلقه‌های میانی به شدت منعطف و جوششی هستند، تاکید کرد: برای آنکه به شکل‌گیری این پدیده کمک کنیم، باید مراقب باشیم که خطا‌های رایج حلقه‌های میانی دست و پاگیر نباشد. غلط رایج که وجود دارد این است که جریان به جای جوشش، نهادی می‌شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه غلط رایج دیگری که وجود دارد این است که به داده‌های کلام تکیه می‌شود، اذعان داشت: داده‌های کلام تجمیع می‌شود و مدل‌هایی از حلقه میانی ارائه می‌دهد و می‌گوید این بهترین مدل است.

قمی درپایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ذات حلقه میانی دارای تنوع و رقابت است و آزاداندیشی و به روز بودن را جدی می‌گیرد لذا قیمت پیدا می‌کند همچنین به موجب آن بانوان و معلمان و ظرفیت‌های متعدد جدی گرفته می‌شوند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار