کد خبر: ۲۹۶۵

برگزاری محفل انس با قرآن در مسجد سیدالشهداء (ع) شهرستان قروه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه از برگزاری محفل انس با قرآن با همکاری اداره فرهنگ ارشاد اسلامی در مسجد سیدالشهداء (ع) این شهرستان خبر داد.
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت‌الاسلام عباس عبدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه ضمن حضور در محفل انس با قرآن کریم که با همکاری اداره فرهنگ ارشاد اسلامی قروه برگزار شد، گفت: قرآن نقشه راه زندگی است که خدا برای انسان ترسیم کرده است.

وی با عنوان اینکه قرآن کتاب هدایت و روشنگری است و مهم‌ترین هدف عالی قرآن هدایت بشریت به سوی سعادت و تعالی و رشد و کمال انسان‌ها و ایجاد روح عبودیت است، افزود: مهم‌ترین اهداف عالی یک مسلمان واقعی باید این باشد که عامل به قرآن باشد و عمل به قرآن است که انسان را سعادتمند می نماید.

حجت‌الاسلام عبدی در ادامه با تاکید بر جامعیت قرآن کریم افزود: قرآن می تواند با همه ویژگی ها پاسخگوی نیازهای بشر باشد و در قرآن آیات الهی به گونه ای پیش بینی شده است که اگر روش‌مند استفاده شود اندیشمندان می توانند از قرآن بهره ببرند و در بررسی مسائل به پاسخ صحیح برسند.

حجت‌الاسلام عبدی هدف از برگزاری محفل انسی با قرآن را عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرهنگ قرآنی در بین عموم مردم دانست و اظهار داشت: محفل انسی با قرآن موجب رشد و تعالی معرفت دینی گشته و باعث ترویج فرهنگ قرآن خوانی و استماع قرآن مجید می‌گردد.

گفتنی است: در پایان این مراسم از طرف اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان قروه و اداره تبلیغات اسلامی از مربیان و دانش آموزان فعال قرآنی با تقدیم لوح تقدیر و هدایای قرآنی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار