کد خبر: ۲۹۶۶
به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد؛

آیین ادای احترام و عطر افشانی مزار شهدای شهرستان بانه برگزار شد

به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد، سالرزو فتح خرمشهر آیین ادای احترام و عطر افشانی مزار شهدای شهرستان بانه به همت اداره تبلیغات اسلامی اين شهرستان برگزار شد.
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان،حجت‌الاسلام عارف رازیانی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه ضمن گرامیداشت آزادی و فتح خرمشهر گفت: یکی از این مناسبت‌های مهم تاریخ ایران روز سوم خرداد، آزادی خرمشهر از دست رژیم بعثی است.

حجت‌الاسلام رازیانی در ادامه فتح خرمشهر را یکی از بارزترین نقطه عطف در دوره جنگ تحمیلی ایران و رژیم بعثی عراق دانست و افزود: این پیروزی مقدمه‌ای برای موفقیت‌های بزرگ در عملیات‌های بعدی در طول هشت سال دفاع مقدس بود، در واقع آزادسازی خرمشهر آزادسازی یک قطعه خاک نبود بلکه آبرو و حیثیت کشورمان بود چون در این عملیات ضربه سنگینی به دشمن وارد کردیم، دشمنی که آمده بود تهران را فتح کند و برای دولت‌های بزرگ استکباری خدمتی کند.

وی تصریح کرد: به مناسبت سوم خرداد، روز فتح خرمشهر در شهرستان بانه آیین ادای احترام، عطر افشانی و غبار روبی مزار مطهر شهدای مطهر این شهرستان با حضور روحانیون، رئیس بنیاد شهید، فرمانده هان نظامی و انتظامی، مسئولان شهرستانی و خانواده معظم شهدا این مراسم برگزار شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار