کد خبر: ۲۹۹۰
در پنجمین نشست هم‌اندیشی تولیدکنندگان محتوای تبلیغی در قم تاکید شد:

لزوم همفکری و هم‌افزایی در تولید محتوا

مسئول راهبری محتوای تبلیغی سازمان تبلیغات گفت: رسالت تولیدکنندگان محتوای تبلیغی بعد از فعالیت اجتهادی جامعه نخبگانی است.
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴

 به گزارش نهضت، حجت الاسلام زندوکیلی در پنجمین نشست هم‌اندیشی تولیدکنندگان محتوای تبلیغی که در قم برگزار شد اظهار داشت: تا کنون ۴ نشست در حوزه محتوای تبلیغی با تولیدکنندگان برتر برگزار شده است. از جمله ثمرات این نشست، هم‌افزایی و همگرایی تولیدکنندگان محتوای تبلیغی، همفکری برای تقویت خط گفتمانی، حمایت‌های فکری محتوایی در راستای تبلیغ گفتمان‌ساز مانند استفاده از متخصصان حوزه گفتمانی، اهداء منابع تخصصی در راستای محور گفتمانی، ایجاد زیر ساخت برای ایجاد شبکه تولیدکنندگان محتوای تبلیغی، رسیدن نگاه جمعی تولیدکنندگان محتوا به لزوم ایجاد صنف تولیدکنندگان محتوای تبلیغی و حمایت‌های مالی است.

وی افزود: ملاقات با گروه‌های تهیه کننده محتوای تبلیغی یکی از مهمترین دستاورد‌های این نشست‌ها بود. این بازدید نشان داد که این گروه‌ها در عرصه تولید محتوا درحال انجام چه کار‌های فاخری هستند.

مسئول راهبری محتوای تبلیغی سازمان تبلیغات کل کشور افزود: برای تولید محتوا لازم است هم‌فکری و هم‌افزایی صورت گیرد و این امر اکنون درحال انجام است.

وی با اشاره به نتایج و دست‌آورد‌های نشست‌ها گفت: یکی از نکاتی که نباید از آن غافل شد استفاده و به کارگیری همه ظرفیت‌ها در عرصه تولید محتوا است.

حجت الاسلام زندوکیلی با بیان این که از جمله آثار این نشست‌ها، تقویت خط گفتمانی و حمایت فکری محتوایی در راستای تبلیغ گفتمان ساز، ایجاد زیرساخت برای ایجاد شبکه تولید کنندگان محتوای تبلیغ است. ایشان افزود:  در بررسی‌های ابتدایی حدود ۲۰۰ تولیدکننده محتوای تبلیغی به ما معرفی شده است.

مسئول راهبری محتوای تبلیغی سازمان تبلیغات کل کشور، رسیدن نگاه جمعی تولیدکنندگان محتوا به لزوم ایجاد صنف تولیدکنندگان تبلیغی را از دیگر آثار این نشست‌ها عنوان کرد.

حجت الاسلام زندوکیلی گفت: قدرت گفتمان‌سازی شبکه تولیدکنندگان محتوا و این نشست‌ها در میان مبلغان، حتی در سطح مبلغان ملی در محتوای تبلیغی «ازدحام تنها، اجتماع دل‌ها» خود را نشان داد و اساتید دنیای تبلیغ مانند حجج اسلام عالی، ماندگاری، مومنی و جوشقانیان به حمایت از این محتوا پرداختند.

مسئول راهبری محتوای تبلیغی سازمان تبلیغات افزود: برای فرآیند تولید محتوای رمضان مسیری همچون برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی تولیدکنندگان محتوا، برگزاری نشست‌های اختصاصی با هر مجموعه تبلیغی، ارسال ایده‌های رمضان و بررسی کلی ایده‌ها، مشاوره تولید محتوا و نظارت نهایی طی شده است.

وی با اشاره به کارخانه تولید محتوای تبلیغی بیان داشت: رسالت تولیدکنندگان محتوای تبلیغی بعد از فعالیت اجتهادی جامعه نخبگانی است. جامعه نخبگانی بر روی محتوای خام، یعنی آیات و روایات کار اجتهادی انجام میدهند و بعد از آن کار تولیدکننده محتوا شروع میشود که باید به فرآوری محتوا بپردازد و محتوای پژوهشی را به محتوای تبلیغی و ترویجی تبدیل کند و در اختیار مبلغان قرار دهد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار