کد خبر: ۲۹۹۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

آماده همکاری با آموزش و پرورش هستیم

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: این اداره‌ کل یک‌هزار و ۴۰۰ تشکل و موسسه دینی و قرآنی دارد و آماده در اختیار قرار دادن این ظرفیت به آموزش و پرورش هستیم.
۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی - مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان - در جلسه همکاری حوزه و آموزش و پرورش که صبح دوشنبه دوم خرداد ماه در دفتر نماینده ولی فقیه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: اداره‌ کل تبلیغات اسلامی کردستان با همکاری روحانیون و آموزش و پرورش در چند زمینه برنامه‌هایی در استان انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه در سالیان گذشته تعداد بالای گفتمان‌های دینی، جلسات رودرو روحانیون در مدارس با معلمان و دانش‌آموزان به همت این اداره‌کل انجام شده است، بیان کرد: این گفتمان‌ها با بازگشایی مدارس بعد از دوران کرونا از سر گرفته می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: برگزاری آموزش تخصصی ویژه معلمان در سطح استان، برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه معلمان در شهرهای قم و مشهد نیز به همت این اداره‌کل انجام شده است.

حجت‌الاسلام رازیانی با اشاره به بحث مدارس صدرا در کردستان یادآور شد: انتظار می‌رود از مدارس صدرا بعنوان مدارسی برای تربیت نسل انقلابی حمایت شود.

وی اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی و قر‌آنی با آموزش و پرورش در سالهای اخیر را نیز از اقدامات اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان خواند و خاطر نشان کرد: این اداره‌کل دارای یک‌هزار و ۴۰۰ تشکل و موسسه دینی و قرآنی است و آماده در اختیار قرار دادن این ظرفیت به آموزش و پرورش هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: اعزام‌های مناسبتی علما و روحانیون به مدارس، استفاده از اساتید متخصص کودک و نوجوان در مراسم جشن تکلیف، اجرای جشن‌های روزه اولی‌ها، تربیت مربی آموزش خانواده در قم و تهران و برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی نیز از دیگر اقدامات انجام شده توسط این اداره‌کل در سطح استان بوده است.

وی افزود: در ایامی که رهبر معظم انقلاب خاص و ویژه بر جهاد تبیین تاکید داشتند دوره‌های جهاد تبیین از سوی تبلیغات اسلامی برای معلمان برنامه‌ریزی و در سطح شهرستان‌های استان اجرا شد.

حجت‌الاسلام  رازیانی راه‌اندازی هیئات دانش‌آموزی در مدارس را نیز از دیگر اقدامات این اداره کل خواند و گفت: در شهرستان‌هایی که ظرفیت راه‌اندازی این هیئات وجود داشت اقدامات لازم با همکاری آموزش و پرورش انجام شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار