کد خبر: ۲۹۹۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

گردهمایی سالانه مدیران مناطق تلفیقی کشور در کردستان

حجت‌الاسلام رازیانی گفت: گردهمایی سالانه مدیران مناطق تلفیقی کشور به مدت چهار روز به میزبانی استان کردستان برگزار می‌شود.
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲

حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اظهار کرد: از هفدهم تا بیستم خرداد ماه، گردهمایی سالانه مدیران مناطق تلفیقی کشور به میزبانی استان کردستان  برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این گردهمایی با حضور مدیران کل تبلیغات اسلامی استان‌های شیعه و سنی نشین کشور در سنندج برگزار می‌شود افزود: در این گردهمایی دوره‌های آموزشی و جلسات هماهنگی برنامه‌های سال‌جاری انجام می‌گیرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: آشنایی مدیران کل تبلیغات اسلامی و مدیران ادیان و مذاهب کشور با ظرفیت‌های فرهنگی، دینی و جریان‌های اسلامی استان کردستان از اهداف برگزاری این گردهمایی در کردستان خواهد بود.
حجت‌الاسلام رازیانی یادآور شد: این برنامه‌ها در شهر‌های سنندج، مریوان و سروآباد برگزار خواهد شد و دیدار با علما و روحانیون، شخصیت‌های تاثیرگذار حوزه دین از برنامه‌های جانبی خواهد بود.
وی همچنین به ویژه برنامه‌های پیش بینی شده به مناسبت یکم تیرماه پرداخت و اضافه کرد: در راستای گرامیداشت یکم تیر سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی از بیست و یکم خرداد - ولادت امام رضا (ع) -  تا یکم تیر، برنامه‌های متمرکز و گسترده در حوزه دین در استان برنامه ریزی می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان عنوان کرد: این برنامه‌ها در حوزه‌های فرهنگی، دینی، قرآنی برنامه‌ریزی شده و در سطح شهر‌های استان برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام رازیانی تصریح کرد: برنامه سالروز تاسیس سازمان نیز با حضور حجت‌الاسلام شکریان - معاون راهبردی و امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور- در کردستان برگزار می‌شود.
وی گفت: در این مراسم نیز شخصیت‌های شاخص استان در حوزه دین مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار