کد خبر: ۳۰۲۳
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خواف خبر داد

افتتاح مرکز قرآن حضرت خدیجه (س)

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خواف از افتتاح مرکز قرآن حضرت خدیجه ظرف ۵۰ روز کاری در این شهرستان خبر داد .
۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ،  حجت‌الاسلام محمد زنگنه اظهار داشت: بر اساس بازدیدی از روستای چاه زول به عمل آمد متوجه شدیم بانوی فعال قرآنی در مکانی نامتناسب به امر قرآن آموزی کودکان و نوجوانان فعالیت دارد.
وی با بیان اینکه این بانوی قرآنی «حسینی» نام دارد، افزود: وی در یک خانه گِلی کلاس قرآنی برگزار کرده که بیش از ۷۰ شاگرد و قرآن آموز را گرد هم آورده است
زنگنه عنوان کرد: این قرآن آموزان به حفظ تخصصی قرآن گرایش داشتند و در این زمینه فعال بودند که بسیار زیبا و اصولی کار می‌شد.
وی با بیان اینکه با ارزیابی این قرآن آموزان سطح تحصیلی بودن ایشان برای ما محرز شد، ابراز داشت: با توجه به اینکه شرایط مکانی این محفل برای ما جای تأسف بسیار داشت ، قول مساعدی برای ساخت مکان مناسب تری جهت کلاس قرآن در این روستا دادیم  و به لطف خداوند پیگیری لازم انجام شد و با کمک کمیته امداد امام(ره) خیری را پیدا کردیم و به این ترتیب ظرف ۵۰ روز از  بازدید اولیه، روز گذشته مکانی برای این خانه قرآنی در این روستا افتتاح شد.
زنگنه ابراز داشت: افتتاح محل جدید در این روستا باعث شور و شعف بسیاری در دل قرآن آموزان و مربی قرآنی آنان شد.
وی با بیان اینکه این محل با حضور فرماندار و مسئولان افتتاح شد و مجوز خانه قرآن حضرت خدیجه در این روستا به ایشان اعطا خواهد شد .

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار