کد خبر: ۳۰۲۴
مدیر کل تبلیغات گلستان:

مراسم تجلیل از برگزیدگان رویداد ملی طواف در استان

مراسم تجلیل از برگزیدگان رویداد ملی طواف در دفتر معاونت سیاسی استانداری گلستان برگزار شد.
۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، مراسم تجلیل از برگزیدگان رویداد ملی طواف با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، معاون فرهنگی تبلیغات، معاون سیاسی اجتماعی استانداری گلستان و مدیر کل اجتماعی استانداری در دفتر معاونت سیاسی استانداری گلستان برگزار شد.

مدیر کل تبلیغات گلستان در مراسم تجلیل از ممتازین رویداد ملی طواف در گلستان، گفت: این رویداد ملی  در ۵ محور شامل‌ خانواده، اعتیاد، بیکاری، حاشیه‌نشینی و مفاسد اخلاقی برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین با بیان‌اینکه یک سوم از این آثار، متعلق به استان گلستان است، تصریح کرد: ۷۷ طرح در حوزه خانواده، ۳۰ طرح در مسائل اعتیاد، ۱۷ طرح در حوزه بیکاری‌، ۲۰ طرح  در حاشیه‌نشینی و ۷۵ طرح در حوزه حل ‌مفاسد اخلاقی و اجتماعی به دبیرخانه این رویداد ارائه شده است که  ۱۳ طرح از گلستان برنده رتبه کشوری شده است.

وی با بیان‌اینکه طرح‌های ارائه شده در برنامه‌های اجرایی و شورای اندیشه‌ورز استفاده خواهد شد، افزود: هدف از برگزاری این رویداد آشنایی با برخی از مشکلات جامعه و رفع آسیب‌های اجتماعی است که امیدواریم بتوانیم با ارائه راهکارهای مناسب زمینه رفع این آسیب‌ها در حوزه‌های مختلف را فراهم کنیم.

 رویداد ملی طواف، با موضوع ارائه طرح‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی دینی برتر با هدف پایش، رصد، ارزیابی تخصصی، حمایت و هدایت طرح‌های پیشنهادی و اقدام‌های کیفی فرهنگی در موضوعات دارای اولویت عرصه فرهنگ با رویکرد آسیب‌های اجتماعی و همچنین ارتقای انگیزشی، فکری و مهارتی فعالین برتر فرهنگی و حمایت مادی و معنوی با چهار محور محتوایی شامل خانواده، مفاسد اخلاقی و اجتماعی، اعتیاد، بیکاری و حاشیه‌نشینی در مناطق محروم از سوی سازمان تبلیغات اسلامی با مشارکت وزارت کشور برگزار شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار