کد خبر: ۳۰۲۵
توسط مبلغین در زنجان برگزار شد

۳۰۰ ویژه برنامه مقاومت و پایداری

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، حجت‌الاسلام خسروی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل به برنامه‌های گرامیدداشت سوم خردادماه توسط تبلیغات اسلامی استان زنجان اشاره کرد و افزود: طی این ایام ۳۰۰ ویژه‌برنامه و همایش عمومی مقاومت و پایداری با عنوان «مقاومت رمز پیروزی» توسط مبلغین در مساجد و مراکز تبلیغی استان زنجان برگزار شد.
۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، حجت‌الاسلام خسروی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل به برنامه‌های گرامیداشت سوم خردادماه توسط تبلیغات اسلامی استان زنجان اشاره کرد و افزود: طی این ایام، ۳۰۰ ویژه‌برنامه و همایش عمومی مقاومت و پایداری با عنوان «مقاومت رمز پیروزی» توسط مبلغین در مساجد و مراکز تبلیغی استان زنجان برگزار شد.
معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان بابیان اینکه سوم خرداد یادآور یکی از بزرگ‌ترین رویداد‌های تاریخ ایران اسلامی است، گفت: خرمشهر با رشادت و جان‌فشانی رزمندگان آزاد شد و امروز باید فلسفه سوم خرداد به خوبی تبیین و تشریح شود.
آقای خسروی با اشاره به اینکه حماسه روز سوم خردادماه هرگز از ذهن‌ها فراموش نمی‌شود، افزود: آزادسازی خرمشهر یک نقطه عطف در دوران دفاع مقدس است که همه ما به این پیروزی و اقتدار، افتخار می‌کنیم.
وی افزود: آزادسازی خرمشهر نمونه‌ای بارز از وحدت، همدلی و انسجام مردم ایران بود، چرا که در هشت سال دفاع مقدس همه مردم پای کار بودند تا یک وجب از خاک این کشور به‌دست دشمنان و نااهلان نیفتد.
معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان بابیان اینکه در فضای اعزام مبلغ و مبلغات، سازمان تبلیغات اسلامی تمهیدات لازم را برای سوم خردادماه صورت گرفت، ابراز کرد: در دهه پنجم انقلاب قرار داریم و رهبری بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تببین را عنوان کردند و در منبر‌ها و برنامه‌ها فلسفه بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین توسط مبلغین و مبلغات به خوبی تبیین و بیان شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار