کد خبر: ۳۰۳۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

جهاد تبیین، راهبرد رفع محاصره تبلیغاتی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در جمع فعالان فرهنگی شهرستان کوهسرخ، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: ما درگیر یک مبارزه تمدنی هستیم و دعوای ما با غرب ، بر سر حکمرانی است.
۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در جمع فعالان فرهنگی شهرستان کوهسرخ، گفت: تمدن یعنی نظام بین الملل یعنی در کل عالم باید این تفکر حاکم شود؛ تفکر با خدا یا تفکر منهای خدا، لذا مساله ما این است که تفکر حاکم بر جهان باید حکمرانی برمبنای تفکر الهی باشد.
وی با اشاره به اینکه مساله مهم در این مبارزه تمدنی، اراده است، گفت: امروز دشمن بدنبال این است تا کاری کند تا مردم ایران اراده نکنند تا در این مبارزه تمدنی ایستادگی و مقاومت کنند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: نقشه دشمن برای گرفتن این اراده این است تا امید را از ما بگیرند و تبدیل به ناامیدی و یاس کنند و دشمن از طریق روایتگری دروغ و یا روایت نقاط ضعف و انعکاس این نقاط ضعف، امید را از ما بیگیرد و هیچ وقت به نقاط قوت نمی‌پردازد.
وی گفت: دشمن با استفاده از ابزار رسانه، برنامه‌ها و نقشه‌های خود را در بین ملت‌ها پیگیری می‌کند و با القای اخبار ناامیدکننده، جلوی انعکاس اخبار امیدآفرین را می‌گیرد.

حجت الاسلام صاحبقرانی افزود: امروز بصیرت رسانه‌ای از سواد رسانه‌ای مهم‌تر است، امروز ما دچار محاصره تبلیغاتی هستیم و راهبرد رفع این حصر تبلیغی، جهاد تبیین است و لذا همه باید اهل تبیین باشند و امروز تبیین یک امر فوری قطعی و یک تکلیف عینی است.
وی در پایان خطاب به فعالان فرهنگی شهرستان گفت: باید در شهرستان کوهسرخ، اتاق جنگ جهاد تبیین را تشکیل دهید و شما به عنوان افسران این جنگ، باید مردم را پای کار بیاورید و اراده‌ها را قوی کنید.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار