کد خبر: ۳۰۳۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

هدفمندی یارانه ها به مصلحت مردم و کشور است

حجت الاسلام عباسعلی گرزین گفت: هدفمندی یارانه ها به مصلحت مردم و کشور است و اگر اتفاق نمی افتاد کشور در آینده نزدیک با بحران مواجه می شد.
۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در نشست توجیهی اعضای نهضت پیشرفت بانوان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: در عملیات آزاد سازی خرمشهر ۲۰ هزار نظامی عراقی تسلیم اراده بسیجیان انقلابی ایران شدند و این امر در شرایطی رخ داد که بیش از ۳۷ کشور دنیا از آن‌ها حمایت می‌کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این مطلب که شهدا بزرگترین حجت خدا برای ما هستند افزود: ما در سخت‌ترین شرایط حق ناامیدی از درگاه خداوند را نداریم، زیرا طبق وعده قطعی خداوند، پیروزی نهایی با مومنین است.

وی ولایت مداری را بزرگترین ویژگی مومن برشمرد و افزود: یک انسان مومن همیشه امر ولی خدا را که بر آن تاکید دارد، بر همه کار‌ها مقدم می‌دارد.

گرزین تاکید کرد: وقتی، ولی امر مسلمین بر امر جامع جدیدی تاکید دارند،مومنین باید با همه قوا در راه محقق کردن آن تلاش کنند و هم اکنون تاکید رهبر ما این است که همه در طرح مردمی سازی یارانه‌ها در کنار دولت بایستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: بنا بر نظر همه کارشناسان ، جراحی اقتصادی در کشور امری ضروری بود که باید انجام می‌گرفت در غیر این صورت با توجه به تحولات منطقه و سیاست‌های نفوذی دشمن، کشور ما در آینده نزدیک ، دچار بحران‌های سختی می‌شد.

وی ادامه داد: هر جراحی در این دنیا با هزینه و مشکلاتی همراه است و جراحی اقتصادی هم از این امر مستثنی نیست، اما ما باید برای مصلحت کشور هزینه آن را بپذیریم و با مشکلات مقابله کنیم.

گرزین توضیح داد: این امر طبیعی است که برخی دلالان سودجو و نفوذیان دشمن بخواهند کارشکنی کرده و مشکلاتی را ایجاد کنند که باید با آن‌ها به طور جدی مقابله شود، اما با همه این مشکلات، جراحی اقتصادی یک ضرورت بود که باید اتفاق می‌افتد و دولت جدید با شهامت اجرای آن را به دست گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: مسئله واقعی کردن قیمت‌ها موضوع جدید و متعلق به این دولت نیست و از ۲۰ سال پیش ضرورت اجرای آن در کشور مطرح بوده اما دولت‌های قبلی به دلایل مختلف نتوانستند آن را اجرایی کنند.

وی تاکید کرد: آگاهی دادن و اجرای جهاد تبیین دستاورد‌های طرح مردمی کردن یارانه‌ها، ضروری است.

گرزین گفت: هرچند در ابتدای طرح، دشمن تلاش می‌کند اخلال در کار ایجاد کرده و با جنگ رسانه‌ای مردم را ناامید کند، اما بعد از گذشت سه ماه و تثبیت طرح مردمی کردن یارانه‌ها به وضوح همه خواهند دید که قدرت خرید مردم افزایش خواهد یافت.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار