کد خبر: ۳۰۳۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

«نهضت پیشرفت زنان»، هدایتگر، تسهیل‌گر و راهبر است

حجت الاسلام رضا دیلمی با بیان اینکه نقش بانوان به عنوان رکن تربیتی جامعه بی‌بدیل و بی‌نظیر است، گفت: نهضت پیشرفت زنان هم هدایتگر، هم تسهیل‌گر، هم راهبر است و همه ظرفیت‌های جامعه بانوان را به کار می‌گیرد.
۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، حجت الاسلام رضا دیلمی در نشست اعضای نهضت پیشرفت بانوان با موضوع بررسی طرح های ۱۴۰۱ حوزه بانوان در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: شیاطین عالم نمی‌توانند پیشرفت انقلاب اسلامی را در هیچ‌ زمینه‌ و حوزه‌ای تحمل کنند برای همین از همه ابزارها و امکانات خود استفاده می‌کنند تا امیدهای مردم در جامعه که منتهی به ظهور حضرت ولیعصر می‌باشد را خدشه‌دار کنند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی‌ گلستان با بیان‌اینکه یکی از ارکان تمدنی مورد تایید رهبر انقلاب ، تربیت نسل جوان است،گفت: اگر امروز انقلاب اسلامی در بلندای دنیا ایستاده است ، به علت وجود خانواده‌هایی است که با تربیت صحیح و انقلابی جوانانی را در تراز انقلاب تربیت کردند، بنابراین مباحث تربیتی، بسیار لازم و ضروری است و بانوان در این امر نقش اساسی دارند.

وی، نقش بانوان را  به عنوان رکن تربیتی جامعه بی‌بدیل و بی‌نظیر دانست و گفت: نهضت پیشرفت زنان هم هدایتگر، هم تسهیل‌گر، هم راهبر است و همه ظرفیت‌های جامعه بانوان را به کار می‌گیرد. برای تحقق این آرمان‌ها نیازمند عقلانیت، تفکر و اندیشه ورزی است.

دیلمی افزود: لازم است که بانوان با منظومه فکری امامین انقلاب آشنا شوند و آثار و کتب ایشان مورد مباحثه قرار بگیرد. باید به دنبال کیفیت و تعمق بخشی در حوزه تربیتی باشیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار