کد خبر: ۳۰۳۶
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد:

دوره‌های آموزشی قرآن کریم در موسسات و خانه‌های قرآنی برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری دوره های آموزشی قرآن کریم در موسسات و خانه های قرآنی استان زنجان خبر داد.
۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، حجت الاسلام حمید حسنی - رئیس اداره امور قرآنی- با اعلام این مطلب افزود: موسسات و خانه‌های قرآن و عترت (ع)، دوره‌های آموزش قرآنی در بخش آموزش‌های عمومی و آموزش‌های تخصصی قرآن کریم را به صورت هدفمند و منسجم در سنین مختلف کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌کنند.

وی اظهار داشت: مراکز قرآنی در نظر دارند به منظور تقویت و ترویج فعالیت‌های قرآنی بویژه میان نوجوانان در رشته‌های مختلف قرآنی از جمله روخوانی، روانخوانی، حفظ، مفاهیم و تفسیر و دوره‌های سبک زندگی قرآنی،  کلاس‌های آموزشی بیشتری را در تابستان امسال برگزار کنند.

وی با اشاره به گسترش فعالیت‌های قرآنی در مراکز قرآنی و در راستای تربیت افراد و بالا بردن سطح سواد و معلومات قرآنی، اظهار کرد: ظرفیت‌ها و استعداد‌های قرآنی بین اقشار مختلف مردم خصوصا نوجوانان زیاد است و جهت استفاده از این ظرفیت‌ها و استعداد‌ها می‌بایست برنامه‌ریزی مناسب انجام شود و با حمایت مادی و معنوی و ایجاد امکانات و فضای مناسب ، زمینه استفاده از این ظرفیت‌ها و استعداد‌ها فراهم شود تا بتوانیم شاهد ارتقاء سطح فعالیت‌های قرآنی در سطح استان باشیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار