کد خبر: ۳۰۴۰

قطب برنامه‌های تایباد فعالیت‌های قرآنی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد از فعالیت‌های قرآنی به عنوان قطب برنامه‌های سازمان در این شهرستان یاد کرد.
۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، حجت‌الاسلام علیپور اظهار داشت: قرآن در شهرستان تایباد قطب فعالیت‌های فرهنگی سال ۱۴۰۰ بوده و بنا بر این است که در سال‌جاری نیز این مهم را تقویت کرده و در راستای هرچه بهتر شدن  این فعالیت ها بکوشیم.
وی با اشاره به کارگروه اندیشه‌ورز قرآنی در سطح شهرستان، افزود: رسالت این کارگروه، ریل‌گذاری و راهبری برنامه‌های قرآنی شهرستان است.
علیپور با بیان اینکه این کارگروه در دو گروه خواهران و برادران فعال است، تصریح کرد: در سال جاری با همین شیوه ترسیم شده پیش رفته و شاهد برنامه‌های بسیاری در این زمینه بودیم.
وی به رشد چشمگیر در حوزه حفظ قرآن در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در آزمون حفظ تخصصی قرآن بالغ بر هشتاد نفر در سطح حفظ کل شرکت داشتند .
علیپور با بیان اینکه در سال‌جاری برنامه‌ریزی ویژه‌ای در این زمینه داریم، افزود: در کارگروه اندیشه‌ ورز قرآنی بنا داریم که نهضت قرآنی را به معنای واقعی شکل دهیم .
وی با بیان اینکه هدف‌گذاری مناسبی را تعیین کرده ایم که بر مبنای آن بتوانیم ریل‌گذاری قرآنی را رقم بزنیم، اظهار داشت: در رشته حفظ در تایباد شرایط مناسبی داریم و درصدد ارتقای وضع موجود نیز هستیم .
علیپور با بیان اینکه مراکز حفظ جدیدی را با محوریت مساجد، در حال پیگیری هستیم، اضافه کرد: محافل ویژه قرآن، تکریم از فعالان عرصه قرآن و مرکز قران در سطح شهر و روستا را با محوریت مساجد در برنامه کاری داریم.
وی با بیان اینکه تقویت حوزه تجوید قرآن را نیز در برنامه داریم، تصریح کرد: برگزاری محافل قرآنی و مناسبتی از دیگر اهداف ما در این زمینه است.
علیپور در پایان سخنانش متذکر شد: قطب برنامه‌های خود را در سطح شهرستان، گسترش ، بسط و توسعه فعالیت‌های قرآنی می‌دانیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار