کد خبر: ۳۰۶۳
خدمات سامانه شمع ارتقاء یافت

ارتباط با ۲۰ هزار فعال فرهنگی در اداره کل امور مبلغین

مسئول « اداره راهبری عملیات‌های تبلیغی اداره کل امور مبلغین» گفت: با هدف ارتقاء خدمات «سامانه شمع»، با ۲۰ هزار نفر از بانیان هیات های مذهبی، موثرین و فعالان مجموعه‌های فرهنگی و مخاطبین مبلغین ارتباط برقرار خواهیم کرد.
۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳

نهضت: حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر تتار - مسئول اداره  راهبری عملیات های تبلیغی اداره کل امور مبلغین- در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:  با هدف ارتقاء هرچه بیشتر خدمات سامانه شمع و همچنین تکمیل اطلاعات محل فعالیت های مبلغین در کشور، بنابر اطلاعاتی که روی اطلس تبلیغی مشخص شده، اقدام به تماس با تمامی بانیان هئیات مذهبی، موثرین و فعالان مجموعه‌های فرهنگی و مخاطبان مبلغین کرده ایم.

حجت الاسلام  تتار با بیان اینکه در طی این برنامه که برای اولین بار درحال اجراست، افزود: برآورد می شود با ۲۰ هزار نفر ازعزیزان ارتباط برقرار خواهد شد ، وی در ادامه گفت: سئوالاتی که در طی این تماس‌ها پرسیده می‌شود در راستای ارزیابی و اثرسنجی فعالیت های محتوایی مبلغین در سراسر کشور است که  نتیجه این تماس‌ها، در کشف نیاز‌های مختلف نقاط تبلیغی کمک خواهد کرد و این نیاز سنجی در اتخاذ خط محتوایی برای ایام تبلیغی آینده ،تاثیر بسزایی خواهد داشت.

 وی گفت: در این مرکز تماس، ، 10 نفر از طلاب مستعد و توانمند درحوزه ارتباطات به کارگیری شده و در مدت 20 روز این عملیات انجام خواهد گرفت.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار