کد خبر: ۳۰۶۶

آزادسازی خرمشهر؛ از امداد‌های غیبی ۸ سال دفاع مقدس بود

حجت‌الاسلام عباس عبدی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه - گفت: آزادسازی خرمشهر، یک موهبت الهی و به رخ کشاندن یکی از امداد‌های غیبی در ۸ سال دفاع مقدس بود.
۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت‌الاسلام عباس عبدی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه-  با اعلام این خبر گفت: سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، فرصتی برای بازنمایی روح مقاومت و مجاهدت ملت ایران در تداوم انقلاب اسلامی و عبور از گذرگاه‌های خطیر تاریخی برای دست‌یابی به اهداف و آرمان‌های بلند نظام و پیشرفت و تعالی کشور است.

حجت‌الاسلام عباس عبدی افزود: آزادسازی خرمشهر، یک موهبت الهی و به رخ کشاندن یکی از امدادهای غیبی در ۸ سال دفاع مقدس بود.

وی با اشاره به اهمیت بهره‌گیری از حماسه سوم خرداد، ادامه داد: رشادت‌ و جانفشانی رزمندگان و شهدای دفاع مقدس و به ویژه فتح خرمشهر می‌تواند الگوی امروز ملت در عرصه حساس و خطیر کنونی باشد و حماسه دیگری را در تارک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زند.

عبدی در پایان خاطرنشان کرد: در عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر، توازن سیاسی و نظامی به نفع ایران رقم خورد و این امر، نشان‌دهنده توانمندی رزمندگان، توکل به خداوند و اطاعت از رهبری است.

در ابتدا این برنامه، سرود «سلام فرمانده» توسط دانش آموزان دهه نودی با حمایت موسسه قرآنی راهیان نور و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه اجرا شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار