کد خبر: ۳۰۹۵

پرچم علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) در ورودی شهر‌های گلستان به اهتراز در خواهد آمد

رئیس حوزه هنری گلستان گفت: در دهه کرامت برای نخستین بار پرچم علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) در ورودی شهر‌های به اهتراز در خواهد آمد.
۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹

 سیدحسام بنی‌فاطمه امروز در جلسه ستاد شئون فرهنگی با موضوع هم‌افزایی و هم‌اندیشی مسائل فرهنگی شهرستان اظهار کرد: در دهه کرامت با حضور مسئول حوزه هنری کشور، پردیس سینمایی شهرستان گنبدکاووس با ۶ سالن و ظرفیت ۴۰۰ هزار نفر به بهره‌برداری می‌رسد.
وی تصریح کرد: عصر روز ۱۸ خرداد ماه ساعت ۶ با حضور مسئول حوزه هنری کشور پردیس سینمایی گنبدکاووس با ۶ سالن و ظرفیت ۴۰۰ هزار نفر به بهره‌برداری می‌رسد که در استان گلستان نخستین پردیس سینمایی دارای ۶ سالن است.
مسئول حوزه هنری گلستان خاطرنشان کرد: در این مراسم تئاتر خیابانی، سرود و دیگر برنامه‌های هنری برگزار می‌شود ضمن اینکه در سطح شهر نیز فضاسازی مناسب برای اطلاع‌رسانی انجام خواهد شد.
وی گفت: به مناسبت دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه (س) نمایشگاهی از آثار دختران گلستانی با نگاه مذهبی و اخلاقی در محوطه امامزاده عبدالله (ع) برپا می‌شود.

* گفتمان‌سازی و جهاد تبیین در راستای ایجاد شبکه‌سازی با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت: در آستانه دهه کرامت و سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد برنامه‌های متمرکز خوبی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام احمدرضا کریمی اظهار کرد: حضور خادمین استان قدس رضوی و پرچم علی بن موسی الرضا (ع) و اجرای برنامه‌های مختلف در روز‌های ۱۷ و ۱۸ خردادماه، برگزاری کرسی تلاوت قرآن در شهر و روستاها، جشن متمرکز دهه کرامت و قرائت زیارت امام رضا (ع) از دور، برگزاری برنامه مداحی توسط مجمع ذاکرین اهل بیت (ع)، برگزاری همایش هویت زن مسلمان در اندیشه امام خمینی (ره) در امامزاده یحیی بن زید (ع) با همکاری مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور شعبه گنبدکاووس، نشست علمای اهل سنت و شیعه با موضوع تبیین اندیشه امام خمینی (ره) با همکاری مرکز بزرگ اسلامی، مسابقات مختلف به مناسبت روز دختر برای دختران نوجوان و جوان شهرستان و ... از جمله برنامه‌های شهرستان است.
وی تصریح کرد: برنامه‌های گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد نیز با همکاری دستگاه‌های اجرایی، اصناف و سایر دستگاه‌های مرتبط برگزار خواهد شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: یادواره شهدای گروه سرود مکتب‌المهدی شهرستان به صورت خودجوش و مردمی در روز ۱۴ خردادماه در گنبدکاووس برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: هدف از برگزاری جلسات ایجاد هم‌افزایی و همفکری در راستای جلوگیری از موازی‌کاری بوده و سازمان تبلیغات در این جلسات قصد تصدی‌گری نداشته و تلاش دارد با همکاری و کمک شما مدیران بتوانیم برنامه‌هایی که اثربخشی بهتری دارد را برگزار کرده و فقط به عنوان راهبری فرهنگی در کنار شما باشیم.

* گنبدکاووس میزبان همایش استانی دهه کرامت خواهد بود
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در این جلسه گفت: همایش بزرگ استانی با موضوع امام خمینی (ره) احیاگر وحدت اسلامی با نگاه تقریب مذاهب با حضور منتفذین و علمای شیعه و سنی استان روز پنج‌شنبه ۱۰ صبح در امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس برگزار می‌شود.
مهدی دهرویه اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری مراسمات با یکدیگر تعامل و همکاری داشته تا از هرگونه جزیره‌ای عمل کردن جلوگیری شود.
وی تصریح کرد: قبل از اجرای هرگونه برنامه‌های مهم فرهنگی، ملی و مذهبی توسط دستگاه‌های اجرایی، موضوعات برنامه به لحاظ امنیتی به فرمانداری اطلاع داده شود.

* سهل‌انگاری دستگاه‌های نظارتی سبب فاجعه ریزش متروپل شد
امام جمعه گنبدکاووس در این جلسه گفت: متاسفانه مدیران گذشته در حوزه نظارت و تصمیم‌گیری سهل‌انگاری کرده و این امر سبب ریزش متروپل و عزادار شدن مردم خوب آبادان شد.
حجت‌الاسلام محمود ترابی اظهار کرد: این اتفاق باعث شد تا مدیران نظارت بیشتری داشته و در آینده با دقت بیشتری موضوعاتی که مربوط به سلامت و جان مردم است، حسابگری کنند..

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار