کد خبر: ۳۱۳۳
مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان:

اندیشه‌های ناب امام راحل باید گفتمان سازی شود

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: اندیشه‌های ناب امام راحل باید گفتمان سازی و ایده‌ها و افکار معمار کبیر انقلاب برای جوانان بازگو شود.
۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

«حجت الاسلام کاظم حریف» در شیروان اظهارکرد: با توجه به سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) جهت فضاسازی بهتر ادارات و سطح شهر، بیش از سه هزار عکس امام خمینی (ره) چاپ و آماده توزیع در بین ادارات، شرکت‌ها و تمام ارگان‌های شهرستان است که مردم می‌توانند با مراجعه به این سازمان نسبت به تهیه آن اقدام کنند.
مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان عنوان کرد: برای چهاردهم خرداماه همزمان با نماز مغرب و عشاء برنامه محوری سخنرانی با حضور مهمان استانی در محل مسجد جامع شهر و در بخش مرکزی روستای فیض آباد، سرحد روستای کوسه و قوشخانه روستای باغ مراسم سالگرد امام (ره) برگزار می‌شود.
حجت الاسلام حریف با اشاره به شخصیت سازنده امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ایشان شخصیتی است که متعلق به تمام مسلمانان است و در جهت تبیین اندیشه‌های ایشان باید گام برداشت و نسل جوانان با این اندیشه‌های ناب و رفتار‌های حکیمانه امام بیشتر آشنا شود.
وی تصریح کرد: اندیشه‌های ناب امام باید گفتمان سازی شود و ایده‌ها و افکار ایشان برای جوانان بازگو شود، بحث استکبارستیزی، کمک به مستضعفان، اخلاق معنوی و تمام خصوصیات بارز این شخصیت بزرگوار تاریخ بازگو شود و آرمان و اهداف والای امام به جوانان منتقل شود تا درس گرفته و الگو پذیر باشند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار