کد خبر: ۳۱۳۸
با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی سقز

یادواره شهیدان سعید زاده در سقز برگزار شد

یادواره شهیدان سعیدزاده با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز در پردیس سینما مهر این شهرستان برگزار شد.
۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، مراسم یادواره ی شهیدان سعید زاده در سقز در محل پردیس سینمایی مهر برگزارشد.

جانشین سپاه بیت المقدس کردستان در آیین حماسی و معنوی یادواره شهیدان سعیدزاده گفت: وظیفه ما برجسته سازی و زنده نگه داشتن فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت و تکریم خانواده شهدا و شناساندن عظمت نام شهید است.

سردار مدنی با تأکید بر اینکه شهدا نماد سرزمین ما هستند، افزود: امنیت و آرامش ما مدیون ایثار شهداست و در این راه باید به نحو جهادی به سمت اعتلای اسلام و انقلاب حرکت کنیم و این فرهنگ باید ادامه داشته باشد.

وی انقلاب اسلامی را انقلابی عزتمند در تمام جهان و مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و انسانی عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی، ابهت استکبار را درهم شکست و این انقلاب در تمامی کشورهای منطقه به یک فرهنگ متعالی تبدیل شد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه عزت و اقتدار ایران اسلامی در جهان به برکت خون شهیدان، رزمندگان رشید و مجاهدت‌های فرزندان برومند ایران حاصل شده است، تصریح کرد: غرور ملی یک عامل مهم برای دفاع از آزادی و عزت و سربلندی ماست و هر ایرانی باید به این غرور ملی افتخار نموده و به خود ببالد.

 در ابتدای این آیین ملی و حماسی، سرود سلام فرمانده با اجرای ۱۲۰ کودک و نوجوان در هیئت شهید هاشمی نژاد با همکاری اداره تبلیغات اسلامی سقز اجرا شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار