کد خبر: ۳۱۳۹
در کانون فرهنگی تبلیغی ترمه سقز

مسابقات چهل حدیث برگزار شد

مدیر کانون فرهنگی ترمه شهرستان سقز از برگزاری مسابقات چهل حدیث در کانون فرهنگی تبلیغی ترمه این شهرستان خبر داد.
۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان، پگاه خورشیدی مدیر کانون فرهنگی ترمه شهرستان سقز در گفتگو با روابط عمومی تبلیغات اسلامی سقز در خصوص فعالیت‌های کانون اظهارداشت: کانون ترمه از سال ۹۶ مجوز فعالیت خود را از اداره تبلیغات اسلامی دریافت نموده  و از آن زمان تا به حال مشغول به انجام فعالیت‌های فرهنگی و دینی است.

خورشیدی با اشاره به تعداد اعضا این کانون فرهنگی تبلیغی بیان داشت: مخاطبین کانون ترمه شامل تمامی رده‌های سنی کودکان و نوجوانان و بزرگسالان، از هر دو طیف خانم و آقا، خصوصا دانش‌آموزان هستند که به بیش از 300 نفر مستقیما خدمات ارائه می‌کند.
مدیر کانون فرهنگی ترمه شهرستان سقز اضافه کرد: برگزاری کارگاه آسیب‌های اجتماعی،کارگاه افزایش جمعیت و فرزند آوری با حضور والدین از جمله فعالیت‌های کانون ترمه است.

وی افزود: برای توسعه فعالیت‌های دینی ما در این کانون کلاس‌های رایگان قرآن برگزار کرده‌ایم تا منجر به ایجاد آرامش بین خانواده‌ها شود.

 مدیر کانون فرهنگی ترمه شهرستان سقز به موفقیت‌های کانون ترمه اشاره کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه آثار قرآنی با استفاده از خوشنویسی که با موفقیت و استقبال مردم همراه شد از برنامه‌های اثربخش این کانون مردمی به شمار می‌رود.

خورشیدی اضافه کرد: برگزاری اردوی یک روزه بازدید از مسجد دو‌مناره سقز،برگزاری مسابقات چهل حدیث، پخش بسته‌های معیشتی در ماه مبارک رمضان ، برگزاری مراسم مولودی خوانی، برگزاری کلاس‌های قرآنی رایگان ، برگزاری جلسه مشاوره  و انتخاب رشته دانش‌آموزان کنکوری و  رشته به صورت رایگان و تشکیل کلاس‌های درسی برای دانش‌آموزان نیازمند و بی بضاعت بدون دریافت هزینه و‌حمایت از انها ، از فعالیت های کانون ترمه به شمار می‌رود.

ارسال نظر