کد خبر: ۳۱۶۹
دبیر ستاد شئون فرهنگی بانه:

عناوین برنامه‌های دهه کرامت را اعلام کرد

 سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه عناوین برنامه‌های اجرایی به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت ۱۴۰۱ در شهرستان بانه را اعلام کرد.
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام عارف رازیانی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه عناوین برنامه‌های اجرایی گرامیداشت دهه کرامت ۱۴۰۱ در شهرستان بانه را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام عارف رازیانی در گفتگو با رابط خبری این اداره ضمن گرامیداشت آغاز دهه کرامت اظهار داشت: اول تا یازدهم ذی القعده؛ مصادف با ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) تا ولادت علی بن موسی الرضا (ع) در تقویم رسمی کشور به‌عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است. ستاد بزرگداشت دهه کرامت این ده روز را به طور ویژه برای شناخت معارف دین و شخصیت بزرگواران دین برنامه ریزی می‌کند.

وی با بیان اینکه همه دست اندرکاران فعالیت‌های فرهنگی باید تحت پوشش ستاد بزرگداشت دهه کرامت اقدامات مورد نظر خود را در این دهه عملیاتی کنند عنوان کرد: انتظارات ما از مرد و دستگاه‌های دولتی این است که جشن میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) را به‌عنوان جشنی ملی مورد توجه قرار دهند و در جهت آشنایی نسل جوان با معارف دینی و اخلاق اجتماعی از فضایل این بزرگواران بهره ببرند.

وی گفت: طی مصوبات جلسه ستاد شئون فرهنگی و مناسبت‌های دینی مقرر شد؛ فضاسازی محیطی و میادین، مراسم یادبود ویژه ارتحال حضرت امام (ره)، توجیه امامان جمعه و جماعات سطح شهرستان در راستای اختصاص خطبه‌های نماز جمعه مساجد به موضوع مناسبت‌های پیش رو، برگزاری مراسم جشن روز دختر در روستای سبدلو با موضوع دختران فاطمی در ۱۷ خردادجاری، برگزاری مراسم ولادت حضرت معصومه (س) و ولادت امام رضا (ع) در حسینیه خاتم الانبیاء (ص)، سپاه، ارتش از جمله برنامه‌های دهه کرامت در این شهرستان است.

رازیانی گفت: از مصوبات شاخص این است که به دلیل تداخل گرامیداشت سالگرد ارتحال امام(ره) همه دستگاه‌های دولتی موظفند در دهه کرامت از اجرای برنامه‌های شاد پرهیز کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار