کد خبر: ۳۱۷۰
 با حضور بانوان فعال قرآنی و فرهنگی شهرستان مریوان

جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت برگزار شد

 با حضور بانوان فعال قرآنی و فرهنگی شهرستان مریوان، جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت  در سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد.
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت به میزبانی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان در سالن جلسات برگزار شد.
در ابتدای این جلسه که با حضور بانوان فعال قرآنی و فرهنگی شهرستان مریوان برگزار شد حجت الاسلام حسن ورهرام - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان- گفت: حضرت معصومه (س) به همراه برادرش امام رضا (ع)، آموزگاران تقوا، احسان و کرامت برای تمامی اعصار شدند، به همین مناسبت در کشورمان فاصله میان ولادت کریمه اهل بیت (س) تا تولد امام هشتم (ع)، دهه کرامت نامیده شد تا ارزش وجودی آن خوبان را همگان دریابند.
وی یادآور شد: این دهه مبارک یادآور بسیاری از نکته‌های متعالی و مفاهیم ارزشمند در دین مبین اسلام است و فرصتی شایسته است که لطیف‌ترین علایق، مهر و وفای بی همتای یک خواهر نسبت به مقام شامخ و والای برادر خویش را نشان می‌دهد.
وی درادامه گفت: امسال دهه کرامت با شعار «خدمت کریمانه؛ جهاد عالمانه» برگزار شده که اداره تبلیغات اسلامی برنامه‌های مختلفی در این دهه همچون برگزاری مسابقات در فضای مجازی، برپایی ایستگاه صلواتی، تولید محتوی متناسب با دهه کرامت، تجلیل از دختران فعال فرهنگی، دینی و قرآنی موفق در مناطق حاشیه نشین برگزار خواهد کرد.
حجت الاسلام ورهرام مهمترین برنامه دهه کرامت را برگزاری جشن بزرگ شهرستانی ولادت حضرت معصومه و روز دختر در سالن یکهزار نفری حاج قاسم سلیمانی شهرستان عنوان کرد و تاکید کرد همه بانوان فعال در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم برنامه ریزی خوبی داشته باشند تا بتوانیم همچون سال گذشته مراسمی در شان بانوان این شهرستان برگزار کنیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار