کد خبر: ۳۱۷۶
رئیس تبلیغات اسلامی دیواندره خبر داد

برگزاری مراسم تقدیر از مسئولین جلسات خانگی قرآن کریم

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره از مربیان و مسئولین برگزار کننده جلسات خانگی در ماه مبارک رمضان تقدیر کرد.
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت الاسلام ابراهیم رستمی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره - از برگزاری مراسم تقدیر از مربیان و مسئولین جلسات خانگی  به همت این اداره خبر داد.

این مراسم با حضور امام جمعه موقت شهرستان، رئیس و اعضای شوار شهر، شهردار و تعدادی از مسئولین ادارات در سالن اجتماعات اداره برگزار شد.
در ابتدای مراسم حجت الاسلام ابراهیم رستمی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی-  ضمن تشریح اهداف طرح جلسات خانگی در ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضانی ماهی است که قرآن کریم در این ماه مبارک نازل شده و خواندن یک حرف و یک آیه از آن، چندین برابر نسبت به ماه‌های دیگر ثواب دارد.
وی در ادامه افزود: یکی از اهدافی که سازمان تبلیغات اسلامی از اجرای این طرح دنبال می‌کند این است که قرآن علاوه بر این که در مساجد و تکایا تدریس می‌شود، در خانه‌ها و منازل هم تدریس شود.

رستمی در ادامه اظهار داشت:  همه افراد خانواده از کوچک و بزرگ باید از ثواب قرآن کریم بهره‌مند شوند، وقتی قرآن کریم در خانه تدریس و قرائت می‌شود علاوه بر نوری که اهل خانواده را در بر می‌گیرد ثواب آن به همه افراد می‌رسد.

در ادامه ماموستا سید امجد قضایی - امام جمعه موقت شهرستان - ضمن تشریح جایگاه قرآن گفت: بهترین انسان‌ها کسانی هستند که قرآن را یاد می گیرند و به دیگران یاد می دهند.

در پایان از ۲۴ مربی و مسئول خانه‌های قرآن شهری و روستایی و مدیران موسسات قرآنی که طرح بزرگ جلسات خانگی را در سطح شهرستان دیواندره برگزار کرده بودند تقدیرشد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار