کد خبر: ۳۱۷۷
فرمانده مرکز بسیج سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد:

توهین بیشرمانه به ساحت مقدس امام رضا (ع) ،نشان از لبخند شیطانی است

حجت الاسلام مسعود صفی یاری «فرمانده مرکز بسیج سازمان تبلیغات اسلامی» با اشاره به فیلم عنکبوت مقدس گفت: اهانت وقیحانه به اعتقادات دینی مسلمانان و شیعیان و بخصوص توهین بیشرمانه به ساحت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) نشان می‌دهد برای این جرثومه‌های فساد تنها چیزی که مهم است لبخند شیطانی است.
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام مسعود صفی یاری «فرمانده مرکز بسیج سازمان تبلیغات اسلامی» با اشاره به فیلم عنکبوت مقدس گفت: فیلم عنکبوت مقدس نشانه استیصال و فروپاشی ذهنی اخلاقی، روحی، روانی سازندگان، بازیگران و انتخاب کنندگان آن در جشنواره منحوس کن است. اینکه تعدادی عناصر معلوم الحال واداده وطن فروش و اخلاق ستیز زیر پرچم دشمنان قسم خورده اسلام و ایران و در سفره شیطانی آنان به مدال و جایزه دست یابند نه تنها افتخار به حساب نمی‌آید که لکه ننگی ابدی در زندگی آنان رقم می‌زند.

وی افزود: اهانت وقیحانه به اعتقادات دینی مسلمانان و شیعیان و بخصوص توهین بیشرمانه به ساحت نورانی امام مهربانی‌ها ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا علیه السلام نشان می‌دهد برای این جرثومه‌های فساد تنها چیزی که مهم است لبخند شیاطینی است که مروج و منبع شرارت، فساد و جنایت بوده و جز به گمراهی جوامع انسانی و نابودی شرف، وجدان، عفت، اخلاق و انسانیت نمی‌اندیشند.
فرمانده مرکز بسیج سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: بازیگران و حاضرین دراین جشنواره مبتذل برای دیگر بار ثابت کردند نه علقه‌ای به دین و آیین اسلام دارند نه دلبستگی به وطن و به ایران و ایرانی و برای رضایت دشمنان این خاک و بوم به هر ذلت و خواری تن داده و با وارونه کردن حقایق و جعل روایت آن هم در سخیف‌ترین سطح می‌خواهند به آمال و آرزو‌های شوم خود دست پیدا کنند. 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار